نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا ، خبرگزاری ' د پ آ ' آلمان روز چهارشنبه نوشت: در این دیدار كه 27 نوامبر در امارات برگزار شده بود تیم عراق موفق شد با گل های 'مهند عبدالرحمن ' و ' نبیل صالح ' به پیروزی برسد.

'یوسف السركال' رییس موقت فدراسیون فوتبال امارات در این باره اظهارداشت: این فدراسیون نامه ای را از فیفا دریافت كرده است كه براساس آن تیم امارات به دلیل استفاده تیم عراق از یك بازیكن محروم به نام 'فیصل جاسم ' ، سه بر صفر برنده اعلام شده است.

در همین حال فدراسیون فوتبال عراق نیز با ابراز تاسف از این موضوع اعلام كرد كه كمیته تحقیق در این خصوص تشكیل می دهد و مقصرین این اتفاق را در كنفرانس خبری اعلام خواهد كرد.

این خبر در حالی از سوی اماراتی ها رسانه ای شد كه به تایید فیفا و فدراسیون فوتبال عراق نیز رسید.

عراق پس از شكست یك بر صفر در دیدار برگشت ( روز یكشنبه جاری در دوحه برگزار شد ) از امارات به فیفا شكایت كرد.

عراقی ها به دلیل آنكه سن یكی از بازیكنان تیم امارات به نام 'احمد علی' زننده گل دیدار برگشت را برای بازی در تیم المپیك امارات قانونی نمی دانستند به فیفا شكایت كردند.

در همین حال فدراسیون فوتبال امارات سن بازیكن یاد شده را برای بازی در تیم المپیك این كشور قانونی دانست و اعلام كرد: این بازیكن متولد 28 ژانویه 1990 است و سابقه بازی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جهان در سالهای 2008 و 2009 را دارد و برای تیم امارات در بازیهای آسیایی 2010 نیز بازی كرده است.

7132**1553



:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، شبكه العربیه سه شنبه شب همچنین اعلام كرد كه عراق به دلیل بدی شرایط آب و هوا و برخی مشكلات فنی، زمان بهره برداری از این بندر نفتی را به تعویق انداخته بود.

این بندر در فاصله 60 كیلومتری شمال بصره و در گذرگاه آبی (شط العرب) و(اروند رود) قرار دارد.

مترجمام**1482**1597



:: برچسب‌ها: هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روزنامه نیویورك تایمز؛ سرهنگ 'دانیل دیویس ' با اذعان به سردرگمی واشنگتن در افغانستان، كاخ سفید را به گمراه كردن شهروندان آمریكایی درباره آنچه باید در رابطه با جنگ بدانند، متهم كرده است.

بر اساس این گزارش، دیویس پس از گذراندن یك سال در افغانستان، رسما از خوشبینی نسبت به آینده جنگ در این كشور خودداری كرده و تصویری غم‎انگیز را از ماموریت آمریكا در افغانستان ترسیم كرد.

این سرهنگ آمریكایی در مقاله‌‌ای كه در 'مجله نیروهای مسلح' ( Armed Forces Journal) به چاپ رسیده، نوشت: 'چیزی كه من دیدم هیچ شباهتی با اظهارات خوش‌بینانه رسمی مقام‌های نظامی آمریكا درباره شرایط جاری نداشته است.'

وی همچنین مقام‌های مافوق خود را به پنهان كردن حقیقت و سرپوش گذاشتن بر واقعیت‌های هولناك جنگی كه به لحاظ روحی بر نیروهای خارجی اثر می‌گذارد، متهم كرده است.

دیویس در مقاله خود تاكید كرده است كه وی در عوض، شاهد ناكامی سیاستمداران كشورش در افغانستان در تمامی سطوح بوده است.

وی در همین خصوص تصریح كرد: 'چند نفر دیگر به خاطر حمایت از ماموریتی ناموفق كه بیش از هفت سال در پس مجموعه‌ای از خوشبینی های غیرواقعی رهبران نظامی آمریكا در افغانستان قرار دارد، باید جان خود را از دست بدهند'؟

وی افزود، مقام‌های افغان از خدمت به مردم ناتوان هستند و شبه‌نظامیان كنترل مناطق گسترده‌ای از افغانستان را در اختیار دارند.

**2351** 3404



:: برچسب‌ها: زرد , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران – لاهور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر عصر روز سه شنبه در تالار هنری 'الحمرا' ، نمایشگاه فرهنگی و هنری عكس از جلوه های رشد و شكوفایی جمهوری اسلامی ایران با حضور شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و هنری را برپا كرد.

سلیمه هاشمی رییس دانشگاه ملی بیكن هاوس ، محمد حسین بنی اسدی سركنسول كشورمان ، عباس فاموری رییس خانه فرهنگ ایران -لاهور، دكتر احسن محمود رییس انجمن خبرنگاران و نویسندگان پاكستان، سید ضیا حیدر رضوی رییس انجمن دوستی ایران و پاكستان، ضیاء رضوی رییس انجمن امامیه پاكستان و شماری از هنرمندان و دوستداران هنر ایرانی در این مراسم شركت داشتند.

سلیمه هاشمی ضمن تبریك سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها سرآمد كشورهای اسلامی است و هنرهای اسلامی و ایرانی كه امروزه در این نمایشگاه شاهد آن هستیم، هنر مشتركی است كه بتدریج در طول تاریخ از كشور دوست و همسایه ایران در فرهنگ و مردمان این مرز و بوم اثر گذاشته و ما به افتخار می توانیم بگویم میراث فرهنگی ایرانیان میراث مشترك ماست .

محمد حسین بنی اسدی سركنسول جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگاران نیز با بیان اینكه اكنون جهان شاهد اتحاد مسلمانان و مقابله با توطئه های دشمنان اسلام از سوی آنان است تصریح كرد: با توجه به نیازهای جوامع اسلامی، مسلمانان بایستی با اتحاد توطئه های دشمنان اسلام را خنثی نمایند.

عباس فاموری وابسته فرهنگی و رییس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران هم به خبرنگاران اظهار داشت: این خانه فرهنگ به منظور آشنایی بیش از پیش برادران پاكستانی با پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در 33 سال گذشته این ' نمایشگاه فرهنگی و هنری ' را برگزار نموده است .

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در 33 سال در تمامی عرصه های اجتماعی به ویژه فرهنگی، علمی و دانشگاهی پیشرفت های چشمگیری داشته و این پیشرفت ها در منطقه منحصر بفرد بوده است.

آساق ** 1095** 3404



:: برچسب‌ها: اروپا , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، سید 'محمد حسینی' سه شنبه شب در گفت وگوی ویژه خبری شبكه دوم سیما در عین حال تاكید كرد كه باید از امكانات موجود در مسیر درستی استفاده كرد تا بتوان به این مهم دست یافت.

وی افزود: در سال 90 مبلغ 50 میلیارد تومان به سینما اختصاص یافت تا حمایت جدی تری از تولیدات سینمایی داشته باشیم. هرچند بودجه سال 90 با تاخیر تصویب و ابلاغ شد اما در سال آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.

وزیر ارشاد در ادامه سخنان خود به موضوع سازمان سینمایی اشاره كرد و گفت: از ابتدای دولت دهم موضوع سازمان سینمایی با جدیت پیگیری شد و تلاش كردیم كارهای حقوقی آن با دقت انجام شود تا شك و شبهه ای باقی نماند.

حسینی تشكیل سازمان سینمایی را بیانگر اهتمام جدی دولت در این زمینه دانست و گفت: باید چشم انداز 1404 را ترسیم و جایگاه خود را در این افق تعریف كنیم.

وی افزود :توقع مردم ایران این است كه سینما در مسیر اهداف آنان و نظام حركت كند و امیدواریم با ایجاد جهش در این زمینه، تعداد فیلم هایی كه به مردم برای دیدن آن توصیه می كنیم، افزایش یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سازمان سینمایی گامی در جهت وفاق و همگرایی اهالی سینما است و همه اقشار سینمایی كشور را مورد حمایت خود قرار می دهد.

وی همچنین تصریح كرد كه مطالبات مردم و سینماگران زیاد است ضمن آنكه در بعد سخت افزاری، تجهیزات و امكانات با كمبودهایی مواجه هستیم.

شبد** 1355 ** 1597



:: برچسب‌ها: نیکون , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ' آنتونیا شركا' در نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی 'من همسرش هستم' كه با حضور اصحاب رسانه و عوامل فیلم در سالن سعدی مركز همایش های برج میلاد برگزار شد، افزود: با توجه به اینكه، نویسنده فیلم یك خانم است، این كنجكاوی ایجاد می شود كه فیلم به دنبال یك نگاه زنانه است اما اینگونه نیست.

این منتقد از جمله ایرادات موجود در فیلم را پایان بندی نامناسب آن دانست و گفت: به عنوان مثال در پایان فیلم علت بازگشت شخصیت شهلا به خانه معلوم نمی شود و در مجموع آن گونه كه باید لحظه های فیلم خوب نشده است.

شركا با بیان اینكه ساختار فیلم نامه نیز قدری قابل تامل است، افزود: در سینمای ایران زن خائن وجود ندارد اما در این فیلم به این مساله اشاره شده است كه البته در پایان فیلم مشخص می شود وجود رابطه خائنانه دروغ بوده است.

این منتقد سینما در ادامه با یادآوری اینكه موسیقی فیلم بیش از حد زیاد است، گفت: موسیقی فیلم قبل از آغاز صحنه به مخاطب هجوم می آورد و سعی دارد حس صحنه را پیش از خود آن به مخاطب منتقل كند.

در ادامه، مصطفی شایسته كارگردان فیلم در پاسخ به نقدهای منتقد فیلم گفت: جاهایی كه از سوی منتقد به عنوان نقاظ ضعف فیلم عنوان شد، دقیقا بر اساس نظر من عمل شده بود.

این كارگردان ادامه داد: خانواده ای كه در این فیلم دست مایه كار قرار گرفته، خانواده ای است كه مرد به زن توجه ندارد، كودكان تندخو و پرخاشگر هستند و مادر خانواده با وجود تمام مشكلات از كوچك ترین وظیفه مادری خود دریغ نمی كند.

در ادامه، نازنین لیقوانی نویسنده فیلم سینمایی من همسرش هستم گفت: وقتی فیلمنامه نوشته می شود باید از صافی ذهن كارگردان عبور كند و فیلمی كه نمایش داده شد، نوشته های من و برداشت های كارگردان از این نوشته ها بوده است.

این نویسنده افزود: الزاما یك اثر سینمایی نباید در پایان تكلیف همه موارد را مشخص كند.

نازنین مفخم تدوین گر این فیلم نیز گفت: مونتاژ یك فیلم با دستور كات كارگردان سر و كار ندارد بلكه با روایت فیلم سر و كار دارد.

این تدوین گر افزود: تدوین گر نخستین كسی است كه خارج از گروه سازنده فیلم را تماشا می كند و آن چیزی كه هنگام تماشای فیلم به من منتقل شد این است كه این فیلم كالبد شكافی شخصیت طبقه متوسط زنان جامعه است.

در ادامه، شركا منتقد سینما خطاب به تدوین گر فیلم كه معتقد بود باید حس های شخصیت زن فیلم شناخته شود، گفت: متاسفانه این حس ها خوب در نیامده است و حسی كه بتوان فهمید زن داستان شوهر خود را دوست دارد یا نه دیده نمی شود و بیشتر حس بی تفاوتی دارد.

مفخم تدوین گر فیلم سینمایی من همسرش هستم در پاسخ به شركا منتقد سینما گفت: ما نیز دقیقا می خواستیم حس بی تفاوتی زن داستان را منتقل كنیم.

وی افزود: این زن نسبت به زندگی خود بی تفاوت است اما خودش فكر می كند كه زندگی اش را دوست دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این نشست مصطفی زمانی بازیگر فیلم سینمایی 'من همسرش هستم' گفت: زمانی كه فیلم نامه را خواندم احساس كردم كه شخصیت این نقش از لحاظ سنی برای من بسیار دشوار است اما با صحبت هایی كه با آقای شایسته كارگردان فیلم داشتم، برای ایفای نقش در این فیلم بسیار مصمم شدم.

شایسته در ادامه درباره نحوه انتخاب بازیگران این فیلم و ناهمخوانی سنی مصطفی زمانی و نیكی كریمی در فیلم سینمایی من همسرش هستم گفت: این امر به دلیل اطلاع كامل شما از مشخصات شناسنامه ای آقای زمانی و خانم كریمی است و كسی كه این اطلاعات را نداشته باشد متوجه نمی شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه قدرت بازی آقای زمانی، تا حدود زیادی فاصله سنی موجود میان وی و خانم كریمی را برطرف كرده است.

اجتمام**9140**1597



:: برچسب‌ها: آسمان , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، ‌حجت الاسلام 'علی سعیدی' عصر روز سه شنبه در جمع شماری از روحانیون استان كرمان، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به افرادی كه گفتند، ما در وضعیت شعب ابی طالب قرار داریم، فرمودند، ما در بدر و خیبریم.

وی گفت: اكنون مردم به رهبر معظم انقلاب اسلامی می گویند كه ما در آستانه فتح خیبر هستیم.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینكه برخی افراد در زمینه هزینه كرد در دفاع از فلسطین انتقاد می كردند، افزود: موجودی ما هزاران برابر هزینه های صورت گرفته است و اكنون در اوج موفقیت و پیروزی قرار داریم.

وی در ادامه سخنانش، گفت: با مروری به عصر بعثت پیامبر اكرم (ص) شاهد چهار گفتمان مادی گرایی، ‌الهی و نبوی و سكولاریستی قریش و لائیك و لائیكیسیته بنی امیه هستیم.

وی ادامه داد: بزرگترین حادثه شومی كه در تاریخ بشر اتفاق افتاد و منشاء بسیاری از مفاسد و انحرافات شد، بروز گفتمان سكولاریستی قریش و برش زدن گفتمان نبوی و تجزیه آن بوده است.

سعیدی، تصریح كرد: مرز بندی بین گفتمان رهبر و امام با گفتمان های مغایر برای روحانیت بسیار حایز اهمیت و كاری بسیار دشوار است.

وی به شاخصه های گفتمان نبوی و علوی اشاره و بیان كرد: خدامحوری،‌ پیوند بین خالقیت و شارعیت و ارائه نسخه كامل و جامع برای بشر از جمله این شاخصه ها است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به پیوند بین خالقیت و شارعیت در گفتمان نبوی، افزود: تفاوت اصلی ما با سایر مكاتب،‌ جدا كردن خالقیت از شارعیت است.

وی تصریح كرد: برای مثال سروش خالقیت را قبول دارد، اما شارعیت را قبول ندارد.

وی گفت:‌ دنیای امروز هدف از خلقت را سود و لذت بیشتر می داند، اما پیامبر گرانقدر اسلام (ص) هدف از خلقت را رسیدن به كمال می دانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، تاكید كرد: بالنده ترین،‌ قوی ترین،‌ اساسی ترین و زیربنایی ترین اصول را گفتمان نبوی برای بشر ارائه كرده است.

وی با بیان اینكه گفتمان سكولاریستی قریش بزرگترین فاجعه ای بود كه بعد از پیامبر اكرم (ص) ایجاد شد،‌ گفت: تفكیك بین خالقیت و شارعیت، نصب رهبری منتخب بشر به جای رهبری منتصب الهی و زمینه سازی برای ایجاد گفتمان لائیك و لائیكیسیته بنی امیه از جمله ویژگی های این گفتمان بود.

وی تصریح كرد: ‌ائمه معصوم (ع) در راستای تبیین گفتمان نبوی و علوی،‌ عملیاتی كردن و پاسداری از آن تلاش كرده اند و فلسفه شهادت امامان معصوم (ع) در حوزه پاسداری از این گفتمان بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، افزود: در تاریخ معاصر ایران نیز شاهد پنج گفتمان لیبرالیستی غرب، ملی گرایی لیبرال، مادی گرایی، ‌التقاطی و گفتمان دینی هستیم.

وی گفت:‌ در گفتمان لیبرالیستی غربی این نكته مطرح می شود كه اسلام نمی تواند ما را به تمدن برساند.

سعیدی، ادامه داد: رضاخان و پسرش مروجان شكل حكومتی ملی گرایی لیبرال بوده اند و در شكل حزبی، جبهه ملی شاخه لائیك و نهضت آزادی شاخه مذهبی آن بوده است.

وی گفتمان مادی گرایی را چپ ماركسیستی برشمرد و گفت: در گفتمان التقاطی گزینشی عمل كردن مطرح بوده و اسلام ناب نبوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، افزود: در گفتمان دینی،‌ افرادی معتقد هستند كه گفتمان نبوی در جامعه باید باشد و تشیع و روحانیت دو عاملی است كه باعث شد موج مادی گرایی و كمونیستی در ایران شكل نگیرد.

وی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را احیای گفتمان نبوی و علوی، دانست و گفت: مهم ترین دستاورد امام راحل این بود كه ایشان گفتمان نبوی را در جامعه زنده و رسالت نبوی را احیا كرد.

وی اظهار داشت: ولایت فقیه نیز سه رسالت مهم ارائه نسخه اسلام به جامعه،‌ عملیاتی كردن در سطح حاكمیت و پاسداری از این نوع حاكمیت را بر عهده دارد.

سعیدی، با بیان این كه امام خمینی (ره) می گوید 'خدای خالق همان خدای شارع است'، اظهار داشت: امام راحل این پرچم را بلند كرد كه قانونی كه بشر وضع كند، به درد انسان نمی خورد.

وی در ادامه تصریح كرد: گاهی خطاهای بزرگی به دست رای دهندگان به وجود می آید كه نمونه آن انتخاب بنی صدر و نمونه های دیگر است اما چون ولی فقیه بالای سر این نظام است این انتخاب ها مشكلی ایجاد نمی كند.

سعیدی افزود: امام خمینی (ره) پرچمدار مبارزه با استكبار بود و درگیری با آمریكا مبنایی بود.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل در وصیت نامه ایشان مبنی بر اینكه من زنده باشم یا نباشم، اجازه ندهید، انقلاب به دست نااهلان بیفتد، گفت: در 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی چند بار گفتمان های مغایر با گفتمان امام راحل وارد دروازه انقلاب و نظام و حاكمیت شد، اما موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینكه خطر همچنان ادامه دارد، گفت: تاكنون با گفتمان های بسیاری چون گفتمان جریان نهضت آزادی (لیبرال غربی)، گفتمان بنی صدر و گفتمان كارگزاران مواجه بوده ایم.

وی تصریح كرد: من نمی گویم این افراد كافر هستند اما با گفتمان امام زاویه دارند.

حجت الاسلام، سعیدی اظهار كرد: مردم ما زمانی كه احساس خطر می كنند به یاری رهبری می آیند و جلوی خطر را می گیرند.

وی نخستین تهاجم به گفتمان امام خمینی (ره) را نهضت آزادی و جبهه ملی ذكر كرد و افزود: این گفتمان در چند بعد با گفتمان امام راحل ناسازگاری داشت كه از جمله آن می توان به ناسازگاری در زمینه پیوند دین و سیاست اشاره كرد.

وی با بیان اینكه گفتمان بنی صدر و منتظری با گفتمان امام خمینی (ره) سازگاری نداشت، گفت: مواضع منتظری در زمینه ارتباط با آمریكا با امام متفاوت بود.

سعیدی، به مسایل فرهنگی در گفتمان امام و رهبری نیز اشاره و بیان كرد: امام و رهبری می گویند كه احكام اسلام باید پیاده شود و اینكه بعضی ها در حوزه مسائل فرهنگی به بدحجابی نگاه دیگری دارند، این امر ریشه در اعتقاد آنان دارد.

وی همچنین با بیان اینكه گفتمان امام و رهبری تاكید بر آزادی اقتصاد به جای اقتصاد آزاد است، تصریح كرد: آزادی اقتصادی و عدالت اجتماعی مدنظر امام و رهبری است؛ زیرا اقتصاد آزاد موجب ایجاد قشر سرمایه دار حاكم، می شود.

وی درباره گفتمان امام و رهبری در حوزه مدیریت، گفت: مدیران كشور باید دارای ویژگی هایی باشند.

سعیدی، با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است و گفتمان امام خمینی (ره) باید پیاده شود، افزود: رییس جمهور و خانواده وی و وزرا در نظام جمهوری اسلامی باید در جامعه الگو باشند.

وی گفت: متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شكل گیری طبقه اشرافی در حكومت بودیم كه بشدت برای حفظ طبقه خود مقاومت می كنند.

وی با بیان اینكه گفتمان اصلاح طلبان منطبق بر گفتمان امام راحل نیست، اظهار داشت: من نمی گویم كه این آقایان مرتد هستند، اما امام گفتند كه من زنده باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

سعیدی، تصریح كرد: نماینده ای كه معتقد به ارتباط با آمریكا باشد و وارد میدان شود، گفتمان وی مغایر با گفتمان امام راحل است.

وی با اشاره به اینكه مجلس باید شجاع، انقلابی و متدین باشد و همچنین مجلس و دولت با رهبری همسو باشند، گفت: مجلس و دولت باید گفتمان امام و رهبری، كه همان گفتمان نبوی و علوی است درك كرده و به آن معتقد باشد.

حجت الاسلام سعیدی، اظهار داشت: گفتمان اصلاح طلبان لیبرال سكولاری بود و ما ارتباط با آمریكا و فالوده خوردن با جورج سوروس را شاهد بودیم.

وی گفت: نایب رییس دور ششم مجلس شورای اسلامی می گفت، من از مغز سر تا نوك پا از آمریكا می ترسم و آنان طرح سه فوریتی برای پذیرش پروتكل و چرخه سوخت را در دستور كار داشتند و به رهبری می گفتند، تا جام زهر را بنوش و پروتكل را بپذیر.

وی با تاكید بر اینكه رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین روان شناسی و جامعه شناسی را می دانند، تصریح كرد: آقا می دانند كه آمریكا و اسراییل در اوج ضعف است و نباید بحث مذاكره را مطرح كرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینكه باید قدردان ولایت فقیه بود،‌ اظهار داشت: ما در دورن آب هستیم و قدر آب را آن گونه كه شایسته است، نمی دانیم.

وی همچنین با بیان اینكه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم تر از سایر دوره ها است، گفت: در پای صندوق های رای باید آثار 'شعار ما اهل كوفه نیستیم، علی تنها بماند' را هرچه بیشتر مشاهده كنیم، تا بدانیم فرد منتخب در تقویت یا در تضعیف رهبری است.

حجت الاسلام سعیدی، افزود: توجیه شهروندان بسیار مهم است تا آنان بتوانند فرد اصلح را انتخاب كنند.ك/2

7440/8154/330



:: برچسب‌ها: سفر , خام , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، براساس گزارش صندوق بین‌المللی پول، جمهوری اسلامی ایران در سال 2011 با 930 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی، جایگاه هفدهمین اقتصاد بزرگ دنیا را به خود اختصاص داد.

آمارهای منتشر شده از سوی صندوق بین‌المللی پول نشان می‌دهد اقتصاد ایران طی 33 سال گذشته روندی رو به رشد را طی كرده و جایگاه خود در میان بزرگترین اقتصادهای جهان را ارتقا داده است.

براساس این گزارش ، تولید ناخالص داخلی ایران در دوران انقلاب اسلامی افزایش یافته و براساس قدرت خرید در سال 1980 بالغ بر 114 میلیارد دلار بوده ، این رقم در سال 2011 به 930 میلیارد دلار رسیده است. به این ترتیب تولیدات سالانه اقتصاد ایران طی 33 سال گذشته هشت برابر شده است.

همچنین به دنبال آن، جایگاه ایران در رده‌بندی اقتصادهای بزرگ جهان نیز ارتقاء یافته است. ایران در سال 1980 بیست و یكمین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته می‌شد ، اما در سال 2011 به جایگاه هفدهم رسیده است كه صعود 4 پله‌ای را نشان می‌دهد. ایران توانسته است چهار كشور عربستان، لهستان، استرالیا و آرژانتین را طی این مدت پشت ‌سر بگذارد.

بر اساس این گزارش ، در سال 2011 امریكا با تولید ناخالص داخلی 15 هزار میلیارد دلاری در رتبه نخست قرار گرفته است و چین، هند، ژاپن، آلمان، روسیه، برزیل، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، مكزیك،كره جنوبی، اسپانیا، كانادا، اندونزی و تركیه به ترتیب در رتبه های دوم تا شانزدهم و بالاتر از ایران قرار گرفته‌اند. تولید ناخالص داخلی تركیه بر اساس قدرت خرید یك هزار میلیارد دلار اعلام شده است.

استرالیا نیز با تولید ناخالص داخلی 918 میلیارد دلاری یك پله پایین‌تر از ایران و در جایگاه هجدهم قرار گرفته است.

اقتصام **1601**



:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال غرب آسیا از هشتم تا هفدهم اردیبهشت 91 در ارومیه برگزار خواهد شد.

در این پیكارها تیم های ایران، اردن، سوریه، فلسطین، كویت، امارات، عراق و لبنان حضور خواهند داشت و در دو گروه چهار تیمی به مصاف هم می روند.

این مسابقات هشتم اردیبهشت ماه آغاز و دیدار نهایی آن هفدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه كشی و جلسات فنی روز پنج شنبه هفتم اردیبهشت 91 با حضور نمایندگان تیم های ملی فوتسال شركت كننده برگزار خواهد شد.

3783/1647



:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot


:: برچسب‌ها: خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()