نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، 'پیروز قربانی' دوشنبه شب پس از دیدار مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران اضافه كرد: متاسفانه در دیدار مقابل استقلال تهران، گل های بسیار بدی دریافت كردیم.

قربانی ادامه داد: تمام بازیكنان تیم ما زحمت می كشند اما نباید با چنین اشتباهاتی باعث شویم تا امتیازها از دست بروند.

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با احترامی كه برای استقلال قائل هستم باید بگویم اگر اشتباهات فردی نبود این تیم تا صبح فردا هم نمی توانست به ما گل بزند.

وی تصریح كرد: سایپا بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و می توانست به راحتی سه امتیاز كسب كند.

9118 / 1589



:: برچسب‌ها: قدیمی , مکزیک , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال مس سرچشمه كرمان و ذوب آهن اصفهان، بعدازظهر امروز (دوشنبه)‌ در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران برگزار شد.

دو تیم در پایان 90 دقیقه به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند و امتیازها را بین خود تقسیم كردند.

تیم فوتبال مس سرچشمه كرمان با 18 امتیاز همچنان در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و یكی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته یك است.

9118 / 1589



:: برچسب‌ها: سیاتل , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot


:: برچسب‌ها: فرمت مربع , عکاسی , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،احمدیه، خالق قدیمی ترین انیمیشن تولید شده در ایران به نام 'ملانصرالدین' پیش از ظهر امروز به دلیل كهولت سن درگذشت.

زنده یاد احمدیه كه در سال 1387 از طرف مركز گسترش سینمای مستند و تجربی به دلیل یك عمر فعالیت هنری مورد تقدیر قرار گرفته بود انیمیشن هایی مانند 'قمر مصنوعی'، 'نارنج و ترنج'، 'خوشه گندم' و 'شكار ماه'را كارگردانی كرده بود.

خبر درگذشت این هنرمند فقید، پنجمین روز برپایی جشنواره فیلم فجر را تحت تاثیر قرار داد و هنرمندان و خبرنگاران حاضر در سینمای اهالی رسانه فجر یاد این هنرمند را گرامی داشتند.

فراهنگ**ا.خ



:: برچسب‌ها: آبی , رقص , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، اگمن باغیش طی سخنانی در زوریخ ادعای نسل كشی ارامنه در سال 1915 میلادی در دوران عثمانی را رد كرده بود.

در پی شكایت گروهی از ارامنه مقیم اروپا به مراجع قضایی سوئیس، اظهارات باغیش به عنوان نقض قانون منع انكار نسل كشی ارامنه در سوئیس تلقی شده و دادستانی زوریخ علیه اظهارات وی تحقیقاتی را آغاز كرده است.

دولت تركیه در واكنش تند به اقدام سوئیس، سفیر آن كشور در آنكارا را به وزارت امور خارجه احضار و ضمن غیر قابل قبول توصیف كردن این اقدام، خواستار توضیح دولت سوئیس در این زمینه شده است.

موضوع رد نسل كشی ارامنه توسط دولت تركیه در مقابل اقدامات گسترده كشورهای غربی، به صورت چالشی جدی در سیاست خارجی تركیه درآمده است.

به تازگی نیز تصویب لایحه ای در مجالس نمایندگان و سنای فرانسه در اعمال مجازات نقدی و زندان انكار كنندگان نسل كشی ارامنه، موجب بروز تنش جدی در روابط آنكارا - پاریس شد.

خاورم/2011**230** 1506



:: برچسب‌ها: زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot
تالاب انزلی

تالاب انزلی، از نخستین تالابهای ثبت شده در کنوانسیون رامسر است

اصغر محمدی فاضل، معاون سازمان محیط زیست ایران امروز (یک شنبه ۱۶ بهمن‌ماه) اعلام کرد که ورود حجم بالای رسوبات به تالاب انزلی، باعث کاهش عمق این تالاب بین‌المللی شده است.

این مساله در حالی اعلام شده که سه روز پیش، روز جهانی تالاب در ایران برگزار شده و به اعتقاد کارشناسان وضعیت تمامی ۲۵۲ تالاب ایران نامناسب است.

تالاب انزلی در سال ۱۹۷۱ به لیست تالاب های بین المللی کنوانسیون رامسر اضافه شد. این کنوانسیون به منظور حفاظت از تالاب ها و پرندگان مهاجر شکل گرفته و بر مبنای آن، کشورهای عضو موظف هستند تا از تالاب‌ها حفاظت کنند.

آقای فاضل در بخشی از سخنانش در خصوص وضعیت تالاب انزلی اعلام کرد که میانگین عمق تالاب انزلی هیچگاه بیش از شش متر نبوده است.

اسماعیل کهرم، کارشناس محیط زیست با اشاره به اینکه اصطلاح "میانگین" در خصوص تالاب‌ها را تاکنون نشنیده و چنین اصطلاحی باعث تعجب او شده است، به بی بی سی فارسی گفت: "در بحث کارشناسی صحبت از کمینه و بیشینه آب است، در خصوص تالاب انزلی نیز زمانی که این تالاب به فهرست رامسر اضافه شد وسعتی حدود ۲۱ هزار هکتار داشت، اما در حال حاضر حدود ۱۲ هکتار وسعت دارد. اما شرایط این تالاب به دلیل کاهش آب و آلودگی‌های موجود در آن نامناسب است."

آقای کهرم با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت تالاب‌ها در ایران گفت: "ما آن طور که باید و شاید به تالاب‌ها توجه نمی‌کنیم و طبق نظر کارشناسان تمامی تالاب‌های ایران زیر خط قرمز هستند."

این کارشناس محیط زیست، ساخت و ساز سدها در اطراف تالاب‌ها و بر روی رودخانه‌ها که شریان اصلی تالاب‌ها هستند را از دلایل بحرانی شدن وضعیت تالاب‌ها عنوان کرد و افزود: "نمونه چنین اقدامی احداث ۳۶ سد بر روی رودخانه‌هایی است که ۵ میلیارد متر مکعب از آب دریاچه ارومیه را تهیه می‌کردند."

ایران در منطقه خشک و نیمه خشک جهان قرا گرفته و میانگین بارش در این کشور (۲۵۰ میلیمتر)، کمتر از یک سوم میانگین جهانی است که به ۸۵۰ میلیمتر می رسد.

استفاده از آب تالاب‌ها برای مصارف کشاورزی و همچنین ورود فاضلاب‌های شهری و کارخانه‌ها به این آب‌ها، از دلایل آلودگی آنها عنوان شده است.

آقای کهرم با تاکید بر اینکه تالاب‌ها در ایران اهمیت حیاتی دارند اما مورد توجه قرار نمی‌گیرند، تاکید کرد: "این بحرا‌ها تاحدودی به دلیل کاهش نزولات آسمانی و ورود به چرخه خشکسالی است، اما قسمت عمده آن به دست خود ما با تاسیس و تحمیلاتی است که بر روی تالاب‌ها اعمال می‌کنیم."

گروهی از کارشناسان معتقدند که تالاب‌های ایران به دلیل نبود نگاه کارشناسی دچار مرگ تدریجی شده اند. آقای کهرم نیز با اشاره به اینکه بسیاری از تصمیم‌ها در داخل اتاق‌های بسته انجام می‌شود که کارشناسان به آن هیچ راهی ندارند، گفت:" نمونه آن دریاچه ارومیه است، که برخی راهکارها چنان غیر عملی، جاه طلبانه و غیر علمی است که به هیچ وجع رفع مشکلی از دریاچه نکرده است. "

این کارشناس محیط زیست اضافه کرد: "در چنین شرایطی است که مشخص می‌شود کار کارشناسی صورت نگرفته و نظر کارشناسان و آب شناسان لحاظ نشده است. این تصمیمات نه چندان سیاسی بلکه اقتصادی لحاظ شده است و نتیجه آن غیر از زیان چیزی نخواهد بود."



:: برچسب‌ها: عکس , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot
فابیو کاپلو و جان تری

فابیو کاپلو به طور علنی از تصمیم برکناری جان تری از کاپیتانی تیم انگلستان انتقاد کرده است

فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلستان، به دلیل انتقاد علنی از تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور در گرفتن بازوبند کاپیتانی از جان تری، ممکن است با نقض قراردادش مواجه شود.

دیوید دیویس، مدیر اجرایی پیشین فدراسیون فوتبال انگلستان به ‌بی‌بی‌سی گفت: "من با دو نفر از مسئولان رده بالا صحبت کرده‌ام و مطمئنم فدراسیون این مسئله را به شکل جدی در نظر خواهد گرفت".

او که یک سال پیش از به خدمت گرفتن کاپلو، فدراسیون انگلستان را ترک کرد می‌گوید: "مدیریت کنونی فدراسیون به ریاست دیوید برنستاین بسیار مقتدر است و در برکناری جان تری از کاپیتانی محکم عمل کرد و در این مورد هم کوتاه نخواهد آمد. این مسئله یک کار جمعی است و روشن است که نباید به فضای عمومی کشیده شود".

آقای دیویس معتقد است سخنان علنی کاپلو، مسئولان فدراسیون را کلافه کرده است.

جان تری ۳۱ ساله که با اتهام سنگین رفتار نژادپرستانه علیه آنتون فردیناند، بازیکن کوئینزپارک رنجرز، مواجه است و دادگاهش در تصمیمی به ماه ژوئیه، بعد از اتمام رقابت‌های قهرمانی فوتبال اروپا، موکول شده، هفته گذشته از کاپیتانی تیم ملی این کشور کنار گذاشته شد.

حضور فابیو کاپلو در انگلستان در یک نگاه

- دسامبر ۲۰۰۷: رسما به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شد

- فوریه ۲۰۰۸: پیروزی ۱-۲ در نخستین حضور با تیم ملی انگلستان مقابل سوئیس در ورزشگاه ومبلی

- سپتامبر ۲۰۰۹: با پیروزی ۱-۵ مقابل کرواسی، حضور این تیم در جام جهانی ۲۰۱۰ را قطعی کرد

- مه ۲۰۱۰: در یک اقدام مسئله‌ساز در یک بازی آنلاین رده‌بندی بازیکنان تیم شرکت کرد اما خیلی زود کنار کشید

- ژوئیه ۲۰۱۰: انگلستان با شکست سنگین ۱-۴ مقابل آلمان از جام جهانی حذف شد

-اکتبر ۲۰۱۱: با تساوی ۲-۲ مقابل مونته‌نگرو، به رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۲ اروپا راه یافت

روز گذشته فابیو کاپلو در گفتگو با یک رسانه ایتالیایی بر نارضایتی خود از کنار گذاشته شدن جان تری از کاپیتانی تاکید کرد و گفت: به نظر من باید تری تا معلوم شدن نتیجه دادگاه بازوبند کاپیتانی‌اش را حفظ کند. به باور من تا هنگامی که دادگاه کسی را مجرم نشناخته، مسئولان ورزشی نباید اقدام به تنبیه او بکنند".

کاپلوی ۶۵ ساله که سابقه مربیگری رئال مادرید و آث میلان را هم دارد، گفته او به فدراسیون فوتبال انگلستان صریحا گفته که تا یک دادگاه مدنی اتهام تری را محرز ندانند، آنها نباید اقدامی بکنند.

کاپلو که نخستین بار در ۶ فوریه ۲۰۰۸ و در مقابل سوئیس به عنوان سرمربی انگلستان روی نیمکت این تیم نشست، قرار است این هفته با دیوید برنستاین، رئیس هیئت مدیره فدراسیون فوتبال انگلستان، گفت‌وگو کند.

اما از سوی دیگر مارک پالیوس، مدیرعامل پیشین فدراسیون فوتبال این کشور، معتقد است که گرفتن بازوبند کاپیتانی جان تری ممکن است به بروز اختلاف در اردوی تیم ملی انگلستان بیانجامد.

جان تری  و آنتون فردیناند

جان تری با اتهام سنگین رفتار نژادپرستانه علیه آنتون فردیناند، بازیکن کوئینزپارک رنجرز، مواجه است

او به رادیوی ۵ بی‌بی‌سی گفت: "اصلا زمان مناسبی برای این کار نیست. من نمی خواهم کار فدراسیون را توجیه کنم. مشکل این است که کاپلو در گفتگو با رسانه‌های ایتالیا، که مطمئن بوده خبرش در بریتانیا بازتاب خواهد داشت، راهی علنی برای پرداختن به این مسئله برگزیده است".

او افزود: "من شنیده‌ام که برخی صحبت از نقض قرارداد کاپلو کرده‌اند، اما من فکر می‌کنم فدراسیون چنین کاری نخواهد کرد. چرا که فرصت زیادی تا آغاز تورنمنت نمانده و ما نباید دنبال یک کشمکش جدی با مربی تیم باشیم".

آقای پالیوس معتقد است تصمیم فدراسیون علیه جان تری، کاپلو را در وضعیت دشواری قرار داده و پتانسیل اختلاف در رختکن تیم را افزایش داده است.



:: برچسب‌ها: عکس , اروپا , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی ستاد مبارزه با مخدر، این شركت اقدام به توزیع بدون مجوز داروهای آنتی هیستامین و دیفنوكسیلات كه اعتیاد آور هستند یا به ‌عنوان داروی اصلی در تولید شیشه كاربرد دارند، در سطح استان البرز می‌ كرد.

ستاد مبارزه با موادر مخدر تصریح كرد بر اساس ضوابط، سازمان غذا و دارو مجوز فعالیت شركت یاد شده را لغو كرد و این شركت به مراجع قضایی ذی‌صلاح معرفی شد.

اجتمام **9022**1572



:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فدراسیون كشتی، آزادكاران در ادامه تمرینات خود، روز گذشته تمرین وزنه سرعتی، سایه زدن، دوی استقامت و كش را در برنامه داشتند.

در ادامه تمرینات تیم ملی كه تا زمان اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در خانه كشتی تهران دنبال می‌شود، آزادكاران فردا تمرین كشتی را در برنامه دارند.

با تصمیم رسول خادم مدیر تیم‌های ملی و امور فنی كشتی‌گیران با توجه به شرایط شركت در مسابقات آسیایی، انتخابی جام تختی و تختی تمرینات یكپارچه یا مجزا را در برنامه دارند.

رقابت‌های كشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 27 تا 30 بهمن ماه در شهر گومی كره جنوبی برگزار می‌شود.

1553**



:: برچسب‌ها: کریسمس , کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا 'میر آقا اعتبار' رئیس اداره مبارزه با حوادث طبیعی استان قندز در شمال شرق افغانستان

از تلف شدن صدها راس دام و كشته شدن چهار چوپان بر اثر سرمای شدید در این منطقه خبر داد.

'میرآقا اعتبار' امروز (دوشنبه) به رسانه ها گفت: به علت بارش سنگین برف در سه روز گذشته و سقوط بهمن، مشكلات زیادی در منطقه بروز كرده است.

گزارشهای دریافتی از استان بدخشان حاكی است بر اثر سرما سه تن نیز در این استان كشته و 18 نفر بر اثر سقوط بهمن و یخ زدگی مصدوم شدند.

بارش سنگین برف در سه روز گذشته در افغانستان اكثر راههای استان های این كشور را مسدود و مشكلات زیادی برای ساكنان استانهای افغانستان بوجود آورد.

آساق**ع.ن**1501



:: برچسب‌ها: تصویر , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()