نوشته شده توسط : swot

به گزارش شبكه تلویزیونی الجزیره، منابع پزشكی مصری اعلام كرده اند در درگیریهای به وقوع پیوسته پس از مسابقه دو تیم فوتبال الاهلی و المصری در شهر پورت سعید واقع در شمال این كشور، حداقل 74 تن كشته و صدها تن زخمی شده اند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در این خصوص، شورای عالی نیروهای مسلح برای خارج كردن بازیكنان و هواداران تیم الاهلی از شهر پورت سعید سه بالگرد به این شهر اعزام كرد. مجلس مصر تصمیم گرفته امروز جلسه فوق العاده ای برای بررسی جوانب این حادثه كه از آن به عنوان بدترین فاجعه در تاریخ فوتبال مصر خوانده می شود، برگزار كند.

دادستان مصر برای انجام تحقیقات فوری در مورد این حادثه به پورت سعید رفته است. از سوی دیگر گفته می شود كه فدارسیون فوتبال مصر برگزاری های لیگ را تا زمان نامشخصی لغو كرده است.

فدراسیون جهانی فوتبال 'فیفا' نیز در پی این حادثه، این روز خونین را روزی سیاه برای تاریخ فوتبال خوانده است.

همزمان با حوادث خشونت بار شهر پورت سعید در استادیوم بین المللی قاهره و در هنگام بازی الزمالك با تیم الاسماعیلی نیز اتش سوزی ایجاد شد.

بر اساس گفته تلویزیون مصر برخی تماشاگران پس از انكه خبر لغو مسابقه را شنیدند اقدام به برافروختن اتش كردند.

حسن الطنطاوی رئیس شورایعالی نیروهای مسلح نیز در تماس با شبكه ورزشی الاهلی گفت: كسانیكه در حوادث خشونت بار شهر پورت سعید مصر دست داشته اند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

شورای عالی نیروهای مسلح مصر همچنین سه روز عزای عمومی در كشور اعلام كرده است.

**2351** 3404



:: برچسب‌ها: دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

'موسی اربطی' روز پنجشنبه در محل تشكیل اردوی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی (پیست دوچرخه سواری ورزشگاه چراس شهر كوالالامپور) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: اردوی آماده سازی ملی پوشان كشورمان در محل برگزاری این دوره از رقابت ها آغاز شده و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت كه ورزشكاران كشورمان در قالب سه گروه به جمع حاضر می پیوندند.

سرپرست كاروان اعزامی ایران، آمادگی ركابزنان حاضر در اردو را خوب دانست و گفت: پس از مسابقات كاپ آسیایی مالزی و به دلیل سردی هوا در ایران، مرحله نخست اردو به خاطر آب و هوای مشابه در شهر بوشهر برگزار شد و مرحله دوم آن نیز هم اكنون در شهر كوالالامپور درحال برگزاری است.

اربطی افزود: همزمان یك اردوی آماده سازی دیگر در شهر عسلویه در حال برگزاری است كه ركابزنان ما در رشته استقامت در آنجا به تمرینات خود می پردازند و در روز دهم و هجدهم بهمن ماه به كاروان حاضر در مالزی می پیوندند.

وی با اشاره به حضور پررنگ و مقتدرانه ایران به ویژه در بخش بانوان در مسابقات كاپ آسیایی كه آذر ماه گذشته در كوالالامپور برگزار و برای نخستین بار به كسب عنوان نایب قهرمانی ایران منجر شد، گفت: در آن دوره از مسابقات، تیم (ب) ایران موفق به كسب این عنوان افتخار آمیز و تصاحب 13 مدال رنگارنگ شد كه بالغ بر 30 درصد مدال های كاپ آسیایی را بانوان ایرانی بدست آوردند.

اربطی، تركیب كاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات آتی دوچرخه سواری قهرمانی آسیا كه از روز بیستم بهمن ماه جاری آغاز می شود را 52 نفر شامل 37 ورزشكار زن و مرد به همراه سرپرستان، مربیان، روانشناس و نیز پزشك همراه تیم اعلام و خاطرنشان كرد: برای كسب بالاترین نتیجه در این دوره از رقابت ها، بهترین ركابزنان ایران را از سراسر كشور و نیز دیگر نقاط جهان انتخاب كرده ایم؛ به طوری كه دو تن از لژیونرهای ایرانی نیز، یكی از تیم لوتوی بلژیك و دیگری از تیم اژیتوآر فرانسه به جمع كاروان اعزامی می پیوندند.

وی گفت: سرمربی تیم های اعزامی ایران در این دوره از رقابت ها 'ماركوس نیگل' آلمانی است و محمد ابوحیدری مربی تیم سرعت و رسول هاشم كندی مربی تیم جوانان كشورمان وی را همراهی می كنند.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از روز 19 لغایت 30 بهمن ماه جاری در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه چراس شهر كوالالامپور، پایتخت مالزی در دو بخش سرعت و استقامت برگزار می شود.

آساق**335*1504** 1597



:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot
فیس بوک

ارزش کلی فیس بوک رقمی میان ۸۰ تا یکصد میلیارد دلار تخمین زده می شود

فیس بوک، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان، برای نخستین بار بخشی از ارزش شرکت خود را در بازار بورس عرضه می کند.

فیس بوک اعلام کرده که پنج میلیارد دلار از ارزش واقعی خود را به صورت سهام عرضه خواهد کرد. این رقم تنها نیمی از پیش بینی های کارشناسان بورس بود.

ارزش کلی فیس بوک رقمی میان ۸۰ تا یکصد میلیارد دلار تخمین زده می شود.

فیس بوک که تنها هشت سال از راه اندازی آن می گذرد اکنون با بیش از ۸۴۵ میلیون کاربر، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می شود و ورود آن به بازار بورس بزرگترین خبر از نوع خود پس از فروش سهام شرکت گوگل در سال ۲۰۰۴ محسوب می شود.

این شبکه اجتماعی که با ابتکار چند دانشجوی دانشگاه هاروارد راه اندازی شد، تنها در سال گذشته حدود یک میلیارد دلار درآمد داشته است.

با تصمیم فیس بوک برای پیوستن به بازار سهام، برای نخستین بار مدارک مالکیت و اسناد حسابداری این شرکت انتشار عمومی یافته است.

از جمله اینکه سهم مارک زوکربرگ، بنیانگذار اصلی فیس بوک، تنها حدود ۲۹ درصد از کل سهام این شرکت است و دیگر اینکه فیس بوک حدود ۴۵۰ میلیون کاربر روزانه و فعال دارد در حالی که بیش از ۸۵۰ میلیون نفر تا امروز در آن برای خود صفحه شخصی ایجاد کرده اند.

ناظران اقتصادی پیش بینی کرده اند که همزمان با آغاز عرضه سهام فیس بوک، سرمایه گذاران استقبالی چشمگیر از آن خواهند کرد. همچون زمانی که برای خرید سهام گوگل بی تابی می کردند.

از طرفی با ورود این شرکت موفق خصوصی به عرصه عمومی و سهامی عام، ممکن است بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی بخواهند که بخشی از سرمایه خود را در شرکتی که محصولش مدت هاست از اعضای خانواده شان شده سرمایه گذاری کنند.



:: برچسب‌ها: کنسرت , دریاچه , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot
هرمان نکائرتس

آقای نکائرتس گفت که کارهای زیادی هست که باید انجام شود

آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازرسان خود را در روزهای ۲۱ و ۲۲ فوریه (دوم و سوم اسفند) بار دیگر به ایران خواهد فرستاد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل در این بیانیه تأکید کرده است که قصد دارد مذاکره با ایران را شتاب بخشد.

یک هیأت بلندپایه از بازرسان آژانس به تازگی از ایران بازدید کرده اند.

هرمان نکائرتس، رئیس این هیات، امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه (اول فوریه) در بازگشت از تهران، دیدار سه روزه از ایران را سفری "خوب" توصیف کرد و افزود: "مقامات ایران تاکید کرده اند که متعهد به رفع مسائلی هستند که درباره برنامه هسته ای این کشور وجود دارد."

آقای نکائرتس به جزئیات مذاکرات در طول این سفر سه روزه اشاره ای نکرد، اما گفت: "ما در طول این سه روز بحث هایی فشرده درباره اولویت هایمان داشتیم و متعهد هستیم که تمام اختلافاتی را که هنوز درباره برنامه اتمی ایران وجود دارد، حل و فصل کنیم."

به گفته رئیس هیات اعزامی آژانس بین الملی انرژی اتمی به ایران "مقامات ایران هم تعهد خود را در این مورد اعلام کردند."

آقای نکائرتس افزود: "هنوز کارهای زیادی در این باره باید انجام شود".

علی اکبر صالحی، وزیر خارجه ایران نیز نشست سه روزه کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران را مثبت ارزیابی کرده و گفته است: "جلسات خوبی بود و قرار شد این رایزنی ها ادامه پیدا کند."

آقای صالحی در مورد بازدید کارشناسان آژانس از تاسیسات هسته ای در جریان سفر به ایران گفت که در این سفر بازدیدی انجام نشد، اما "آمادگی داشتیم که اگر خواستند بازدیدی را انجام دهند، آن را فراهم کنیم."



:: برچسب‌ها: غروب , ماکرو , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش شب ایرنا، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران مراسم با شكوهی را به مناسبت گرامیداشت آغاز دهه مبارك فجر در سی و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور شخصیت های برجسته سیاسی ، علمی و فرهنگی شهر لاهور از جمله خانم سلمی بت مشاور سروزیر ایالت پنجاب ، محمد حسین بنی اسدی سركنسول ، عباس فاموری رییس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران - لاهور، ملك محمد اسلم رییس سازمان رفاه اجتماعی ایالت پنجاب، در سالن اجتماعات حضرت امام رضا (ع) خانه فرهنگ برگزار نمود.

در این مراسم شركت كنندگان از نمایشگاه فرهنگی و هنری ' عكس از جلوه های ترقی و توفیق جمهوری اسلامی ایران در سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ' افتتاح و بازدید كردند.

عباس فاموری رییس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران ، گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای بی‌نظیر در میان حركت‌ها و انقلاب‌های بزرگ دنیا به شمار می‌آید، عظمت این حركت انقلابی و شكوه حضور یكپارچه مردم با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، برای بنیان نهادن یك نظام الهی، پیش‌بینی تمام سردمداران و قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای را بر هم زد و آنان را مجبور به كرنش در مقابل انقلاب اسلامی ایران كرد.

ملك محمد اسلم رییس سازمان رفاه اجتماعی ایالت پنجاب ضمن تبریك سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران یك انقلاب تاریخی بوده و الگویی برای جهان اسلام می باشد.

وی افزود : جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با وجود اینكه دچار مشكلات زیادی شده بود ولی ثابت نمود كه اگر ملت رهبری همانند حضرت امام خمینی(ره) را داشته باشد علیرغم همه ی مشكلات می توانند پیشرفت نمایند.

سلمی بت مشاور سروزیر و رییس بیت المال ایالت پنجاب ضمن تبریك سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: یكی از ویژه گی های حضرت امام خمینی (قدس سره) این است كه ایشان برخلاف نظریات رهبران غربی و ابرقدرتها نظریه ای را معرفی نمودند كه در مملكت اسلامی محور قدرت اصلی خداوند متعال می باشد و در این نوع حكومت حاكمیت از آن خداوند است.

در ادامه برنامه ' احسن' یكی از افراد استثنایی سرود دوستی ایران و پاكستان را قرائت نمود.

آساق ** 1095** 3404



:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرگزاری آلمان، كلاوس شرر از جنبش ائتلاف برضد كنفرانس امنیت ناتو، روز چهارشنبه در مونیخ در همین خصوص گفت: پیش بینی می شود در تظاهرات اصلی كه شنبه آینده برگزار خواهد شد حدود پنج هزار نفر شركت كنند.

قرار است 3100 پلیس از چند ایالت آلمان امنیت كنفرانس مونیخ را تامین كنند.

پلیس مونیخ اعلام كرد در اعتراضاتی كه در سالهای قبل علیه كنفرانس مونیخ برگزار شد، اكثر تظاهركنندگان افرادی صلح جو بودند.

طبق معمول، مقامات امنیتی آلمان خیابانهای اطراف محل برگزاری كنفرانس امنیت بین الملل را در هتل بایریشه هوف مسدود خواهند كرد.

قرار است در كنفرانس مونیخ كه از روز جمعه آغاز به كار خواهد كرد بیش از 40 وزیر امور خارجه و وزیر كشور از جمله هیلاری كلینتون وزیر امور خارجه آمریكا شركت كنند.

در این كنفرانس مسائلی مانند روابط بین ناتو و روسیه، اهمیت یافتن فزاینده آسیا در جهان و پیامدهای بحران مالی در جهان بررسی خواهد شد.

**2351** 3404



:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

'الیاس رحال' سراسقف مسیحی منطقه بعلبك - هرمل لبنان امروز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در بعلبك با اشاره به تجربه مثبت ایران در راستای تحقق آرمان های مردم خود گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اصل تأمین مصلحت عمومی، روشنفكری و تقوا قیام كرده است و در این مسیر در برابر كلیه توطئه ها و دسیسه های دشمنان خود پیروز شده است.

وی با اشار به حجم گسترده توطئه ها علیه ایران و كشورهای مقاوم منطقه افزود: این رژیم از روی عجز و ناتوانایی خود دست به ترور دانشمندان ایرانی و شخصیت های بزرگ مقاومت اسلامی لبنان مانند' سید عباس موسوی' دبیر كل سابق حزب الله و شیخ 'راغب حرب' چهره برجسته مقاومت اسلامی زده است.

این سراسقف مسیحی تأكید كرد: 'این ترورها و جنایت ها از سوی ما به طور كلی مردود و باطل شمرده می شود چرا كه ما ملتی صلح جو و اهل فكر هستیم كه در حمایت از حق، دوستی و صلح جهانی تلاش می كنیم.'

وی ادامه داد: 'ما باید با برافراشته كردن پرچم آزادی و بازگشت به قدس شریف در كنار مسلمانان جهان در مسجد 'الاقصی' نماز بخوانیم چراكه فلسطین به كلیه پیروان ادیان آسمانی تعلق دارد.'

این سراسقف مسیحی تأكید كرد: 'در آن روز بدون شك، اثری از رژیم صهیونیستی در صحنه هستی طبق بیانات آیت الله خمینی(ره) نخواهد بود.'

وی با اشاره به اشغالگری رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: 'این رژیم سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی را اشغال كرده است و تاكنون چیزی جز شر برای مردم منطقه ما به ارمغان نیاورده است.'

الیاس رحال با اشاره به آغاز هفته مقاومت در لبنان گفت: 'ما به همین مناسب، مسئولان و دست اندركاران لبنانی را بر خلاف آنچه در كشورهای عربی می گذرد، به وحدت، همدلی و تلاش در جهت تأمین مصلحت عمومی كشور دعوت می كنیم.'

الیاس رحال با اشاره به سیاست كشورهای عربی منطقه در قبال مردم خود تأكید كرد مسئولان این كشورها تنها در فكر تأمین مصلحت شخصی شان هستند و در فكر تأمین خواسته ها، اهداف و آرمان های مردم خود نیستند.

خاورم*2023**1030**1423



:: برچسب‌ها: آب , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این منتخبین از میان نویسندگان برترین‌ آثار جشنواره‌های استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس انتخاب شده‌اند.

در بخش خاطرات 'خود نوشت' هیات داوران این كنگره 'عادل كبیری' نویسنده خاطره 'والفجر 1' از استان آذربایجان شرقی، 'داوود گودرزی' نویسنده خاطره 'گل شبدر' از خوزستان و 'میترا آسمانی' مولف اثر 'چشم‌ها را باید شست' از استان تهران را حائز رتبه های اول تا سوم دانست .

همچنین هیات داوران در این بخش 'مینا محمدی' از آذربایجان شرقی، 'فاطمه بهرامی' و 'عباس جعفری مقدم' از استان قم، 'عباس نیری' از خوزستان، 'محمدعلی نوروزی' از استان چهارمحال و بختیاری، 'كیانوش زرین كاویانی' از استان ایلام و 'فرزاد بیات موحد' از استان زنجان را به عنوان شایستگان تقدیر معرفی كرد .

'معصومه سپهری' در بخش خاطرات دیگر نوشت به دلیل تدوین خاطرات 'سیدنورالدین عافی ' از سال‌های دفاع‌مقدس از استان آذربایجان شرقی حائز رتبه نخست این بخش شد.

همچنین 'عقیل زرگر' نگارنده دو دقیقه برفراز مقدادیه خاطرات 'خلبان محمدحسن زند كریمی' از استان تهران، رتبه دوم این بخش را از آن خود كرد .

'علیرضا شیركوند' از شهرستان ورامین، گرد آورنده و تدوین كننده اثر ' سه ساعت در اسارت 'خاطرات 'حسن عسگری' از دوران دفاع مقدس عنوان سوم این بخش را كسب كرد.

'فاطمه دریكوندی' از استان خوزستان ،' عبدالرضا قنبرلو' از قزوین ،'علیرضا نوری' از استان زنجان، 'محمود مهدوی' از استان اردبیل ،' مهدی نعل بندی' از آذریایجان شرقی، و 'مصطفی مصیب‌زاده' از گیلان نیز در بخش خاطرات دیگر نوشت به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.

آیین اختتامیه نخستین كنگره ملی خاطره‌نویسی دفاع‌مقدس، عصر امروز با حضور جمعی از مسولان فرهنگی و لشكری و خاطره‌نویسان برتر جشنواره‌های استانی دفاع ‌مقدس در تالار سوره حوزه‌ هنری برگزار شد.

فراهنگ **1630** 3404



:: برچسب‌ها: اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، مدیر سامانه فروش الكترنیكی این دوره از جشنواره گفت: پیش فروش حضوری بلیت آثار جشنواره سی ام تئاتر فجر كه بر اساس اعلام قبلی در روزهای 10 و 11 بهمن ماه در نظر گرفته شده بود، پیش ار اتمام زمان تعیین شده، توسط علاقه مندان خریداری شد.

'حسن جودكی' ادامه داد: پیش از این نیز در روز 9 بهمن ماه با توجه به رویكرد دانشگاهی سی امین جشنواره تئاتر فجر، بلیت های این جشنواره با 50 در صد تخفیف در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

مدیر سامانه فروش الكترنیكی سی امین جشنواره تئاتر فجر افزود: آن دسته از خریدارانی كه بلیت های جشنواره سی ام را به صورت اینترنتی پیش خرید كرده اند و تاكنون موفق به دریافت بلیت های خود نشده اند، می توانند در ایام برگزاری جشنواره از ساعت 15 با مراجعه به گیشه تئاتر شهر بلیت های خود را دریافت كنند.

** كاتالوگ سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد

كاتالوگ سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، شامل اطلاعات كامل این رویداد هنری با سردبیری بابك فرجی منتشر شد.

كتاب سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در دویست صفحه رنگی شامل بزرگداشت و اطلاعات بخش های 'چشم انداز' تئاتر ایران در سال 91، 'تجربه های نو'، 'نگاه ویژه'، 'مرور تئاتر ایران' در سال 90، 'میهمان'، 'برگزیدگان تئاتر مناطق'، 'بین الملل'، 'رادیو تئاتر'، 'نمایشنامه خوانی' و كارگاه های آموزشی است.

**توزیع نشریه روزانه جشنواره از 13 بهمن ماه

نشریه روزانه جشنواره سی ام تئاتر فجر، از فردا(پنجشنبه) در میان شركت كنندگان و علاقمندان توزیع خواهد شد.

این نشریه در 24 صفحه و در قطع A4 منتشر خواهد شد.

نشریه سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار است با ظاهری حرفه ای تر از سالیان گذشته به مخاطبان عرضه شود.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری 'رحمت امینی' تا 22 بهمن ماه در تهران بر پا است.

فراهنگ ** ا.خ ** 1071



:: برچسب‌ها: بریتانیا , کانادا , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

'ابراهیم نصیری' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله برگشت این رقابت ها با حضور 29 تیم از استان های مختلف كشور برگزار می شود.

وی اضافه كرد: 26 تیم از این تعداد از 13 استان و سه تیم نیز به صورت باشگاهی در این مسابقات حضور دارند كه به مدت چهار روز به رقابت می پردازند.

رییس هیات ورزش های معلولان و جانبازان استان مركزی یادآور شد: در این رقابت ها، تیم های هیات استان های زنجان، خراسان رضوی، مازندران، كرمان، گلستان، خوزستان، فارس، البرز، چهارمحال و بختیاری، مركزی، تهران، اصفهان، همدان و باشگاه های 'ایثار تهران'، 'آسایشگاه كهریزك' و 'شهرداری مشهد' حضور خواهند داشت.

نصیری اظهار كرد: امسال برای نخستین بار رقابت های باشگاهی به صورت مجزا برای جوانان نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: از 29 تیم شركت كننده در این مسابقات، 11 تیم در رده سنی جوانان و 18 تیم در رده سنی بزرگسالان (كلاس نشسته و ایستاده) به رقابت می پردازند.ك/3

517/507

1589



:: برچسب‌ها: درخت , ایتالیا , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()