نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'سیدمحمد حسینی' چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در تالار وحدت، ضمن تبریك ایام الله دهه فجر و اعیاد پیش رو گفت: به پشتوانه جمعی از سینماگران در عرصه ارتقا جایگاه فرهنگ و هنر ایران اسلامی، مقدمات ایجاد سازمان امور سینمایی فراهم شد و در هفته آینده این سازمان بطور رسمی آغاز به كار می كند.

وی ادامه داد: این توسعه و ارتقا جایگاه برای هنر فراگیر سینما در شرایطی انجام می شود كه در برخی مواقع بویژه در دو سال اخیر شاهد در هم تنیده شده سه وزارتخانه بوده ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این امر نشان از اهتمام دولت به هنر هفتم دارد.

حسینی با اشاره به افزایش اعتبارات در حوزه سینما تاكید كرد: بطور قطع برای رفع آسیب های موجود در سینما تلاش خود را به كار خواهیم بست تا جایگاه درخشان سینمای ایران را آنچنان كه طی سال های اخیر سیر صعودی داشته به جایگاهی در شان عظمت جمهوری اسلامی و ملت آن برسانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال در میان فیلم ها، چهره ها و نگاه های موجود در جشنواره فیلم فجر، تنوع مطلوبی را شاهد هستیم كه این خود نشان از حضور گسترده اهالی سینما در جشنی است كه به افتخار هنرنمایی آنان برپا است.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر 22 بهمن ماه پایان می یابد.

فراهنگ ** 1983 ** ا.خ ** 1071



:: برچسب‌ها: خورشید , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'ابوالقاسم طالبی' چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره فیلم فجر در تالار وحدت و در آیین بزرگداشت حسین زندباف، جایزه یك عمر فعالیت سینمایی را به این تدوینگر پیشكسوت سینما تقدیم كرد.

وی سپس در سخنانی با اشاره به سابقه زندباف در مبارزه با رژیم طاغوت، تقدیر از این سینماگر انقلابی را وظیفه خود دانست.

زندباف نیز در این مراسم گفت: امیدوارم این جشن ملی برای همه مبارك باشد و اتفاقات خوبی برای تمامی سینماگران رقم بخورد.

وی همچنین از همكاران خود شامل مرتضی افشار، روح الله امامی، مهدی رجاییان، عباس گنجوی، منوچهر اولیایی و داود یوسفیان قدردانی كرد.

كمال تبریزی كه فیلم بزرگداشت زندباف را تولید كرده بود در مراسم تقدیر از وی حضور نداشت.

در ادامه این مراسم، همچنین بزرگداشت علیرضا زرین دست فیلمبردار پیشكسوت سینمای ایران برگزار شد.

وی در این مراسم گفت: همه توانمندی های خود را از سینما آموخته ام و امیدوارم چنین بزرگداشت هایی برای بسیاری از افراد پیشكسوت سینمای ایران همچون 'ناصر تقوایی' برگزار شود.

'محمدرضا باشه آهنگر' سازنده فیلم مربوط به بزرگداشت زرین دست، به همراه 'مجید انتظامی' جایزه این فیلمبردار صاحب سبك را به وی اهدا كردند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر 22 بهمن ماه پایان می یابد.

فراهنگ ** 1983 ** ا.خ ** 9173 ** 1071



:: برچسب‌ها: اسپانیا , کنسرت , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، خط دفاعی ملوان 631دقیقه مقابل تیم های تراكتورسازی، پرسپولیس، راه آهن، مس سر چشمه، شاهین، ذوب آهن و صبا گلی را دریافت نكرده است.

این درحالی است كه ملوان در فصل نقل و انتقالات لیگ یازدهم ،هادی تامینی بازیكن با ارزش خود را از دست داد و این مدافع بلند قامت ملوان پس از ده سال حضور در این تیم گیلانی به سپاهان پیوست.

'ابوالحسن جعفری' نیز پس از پایان دو سال سربازی خود در انزلی به اصفهان بازگشت تا قوی سپید، لیگ یازدهم را بدون دو مدافع اصلی خود شروع كند.

با رفتن تامینی، علی جراح كار زوج سعید سالارزاده در دفاع میانی ملوان شد، زوجی كه تا پایان هفته پنجم لیگ برتر نمایش قابل قبولی داشتند.

قابل ذكر است ملوان در پنج هفته ابتدایی لیگ، بدون باخت بود تا این كه در هفته ششم به دیدار صبا در قم رفت، در این بازی سالارزاده و جراح كار غایب بودند و رضا طلبه و احمد آهی برای ملوان به میدان رفتند، مدافعان جوان و كم تجربه ای كه انتظارات فرهاد پورغلامی را بر آورده نساختند.

در ادامه لیگ، سالار زاده و جراح كار برای ملوان بازی كردند كه در چند دیدار ،اشتباهات فردی آنان ، سبب عدم كامیابی قوی سپید شد. در اواخر نیم فصل اول ، علی جراح كار دچار پارگی رباط صلیبی زانو شد و به ناچار پایش را به تیغ جراحان سپرد.

با خارج شدن جراح كار از تركیب اصلی ملوان ، فرهاد پورغلامی به احمد آهی اطمینان كرد و این بازیكن نیز به خوبی جواب اطمینان مربیش را داد.

در دفاع راست با رفتن جعفری به سپاهان ، بابك پورغلامی نفر ثابت ملوانان در این پست شد ، برادرزاده فرهاد پورغلامی به واسطه نسبت فامیلی با سرمربی ملوان ، به شدت زیر ذره بین قرار داشت تا این كه در بازی حساس ملوان و داماش در انزلی ، گل داماش از ناحیه وی به ثمر رسید و با اوج گیری انتقادها از كاپیتان ملوان ، فرهاد پورغلامی به رامین خسروی بازی داد.

خسروی در اواخر نیم فصل اول ، دچار كشیدگی عضله ران شد و بابك پورغلامی مجددا به تركیب اصلی قوهای سپید ایران برگشت و دربازگشت مجدد عملكرد قابل قبولی را از خود ارائه داد.

در دفاع چپ ، علیرضا رمضانی در طول فصل نوسان نداشت و یكی از بهترین فصول بازیگری خود را در ملوان پشت سر گذاشت . رمضانی در همه بازی های ملوان به جز بیست دقیقه پایانی بازی با سپاهان در اصفهان به میدان رفته و ركورد دار بیشترین زمان حضور در تركیب اصلی ملوان در لیگ برتر یازدهم است .

سیدعلی حسنی صفت و مسعود پور محمد جعفر دو دروازه بان ملوان هستند كه تا هفته بیست و سوم لیگ برای ملوان به میدان رفته اند . پور محمد كه اوایل فصل به علت مصدومیت حسنی صفت ، دروازه بان اصلی قوی سپید شده بود ، نتوانست از موقعیت پیش آمده استفاده كرده و خود را درون دروازه تثبیت كند.

حسنی صفت هم كه دربازی های ملوان با نفتی های لیگ ، گل های بدی خورده بود ، در نیم فصل دوم از اشتباهات گذشته درس گرفته و به روزهای خوب خود بازگشت . اوج كار او مهار ضربه پنالتی مهدی مهدوی كیا در هفته هجدهم بود.

فرهاد پورغلامی، سرمربی ملوان در رابطه با 631 دقیقه بسته ماندن دروازه قوی سپید انزلی در لیگ یازدهم گفت: در هفت بازی اخیر ملوان، خط دفاع و دروازه بان بدون اشتباه بودند و دفاع تیمی نیز نقش تعیین كننده ای در ثبت این ركورد داشت.

پورغلامی اضافه كرد : البته در بازی با صبای قم خوش شانس بودیم كه دروازه ملوان باز نشد.

علیرضا رمضانی، مدافع ملوان نیز در این زمینه گفت : در هفت بازی آخر، در دفاع تیمی و فردی بسیار خوب عمل كردیم و اجازه ندادیم حریفان از موقعیت ها استفاده كنند.

وی با اشاره به تدابیر سرمربی ملوان دررابطه با انسجام كارهای دفاعی این تیم، افزود: نباید دچار غرورشویم ، چون بازی های سختی را درادامه دور برگشت پیش رو داریم.

رمضانی تصریح كرد: هنوز در نیمه دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داریم و باید امتیازات لازم را برای قرار گرفتن در منطقه امن جدول ، جمع آوری كنیم.

ملوان ساعت 16 عصر روزجمعه این هفته میهمان صنعت نفت آبادان است و باید دید مدافعان ملوان تا چه زمانی می توانند دروازه این تیم را بسته نگه دارند؟ ك/4

7151



:: برچسب‌ها: نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ساعت 8 و 25 دقیقه صبح امروز به ریاست 'علی لاریجانی' آغاز شد. لاریجانی شب گذشته از سفر به اندونزی و شركت در اجلاس اتحادیه بین المجالس كشورهای اسلامی بازگشته است.

** از همان ابتدای جلسه علنی امروز، اهالی خانه ملت و اصحاب رسانه حضور رییس جمهور در مجلس را انتظار می كشیدند.

** حضور بیش از دویست خبرنگار، عكاس و فیلمبردار رسانه های مختلف داخلی و خارجی از حاشیه های جالب توجه امروز بود. دوربین های عكاسی در تمام نقاط جایگاه خبرنگاران دیده می شد و رسانه های خارجی و داخلی لحظه به لحظه مشغول ارایه گزارش از آخرین جزییات لایحه تقدیمی دولت به مجلس در خصوص بودجه سال 91 و سخنان رییس جمهوری در این زمینه بودند.

** علی لاریجانی رییس مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز به انتقاد از سیاست های آمریكا و غرب پرداخت و گفت: طراحی های اخیر غرب در منطقه تنگه هرمز ترس از هیمنه انقلاب اسلامی است و ملت ایران تنگه هرمز را تنگه صلح می دانند. نمایندگان مجلس نیز در تایید و همراهی سخنان رییس جلسه علنی، فریاد الله اكبر، مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

** لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز نیز بارها به نمایندگان تذكر داد كه در رای گیری ها مشاركت كنند. او در بخشی از صحبت هایش گفت كه آقایان زحمت بكشید و رای دهید، مشاركت خود را بیشتر كنید.

وی در جریان یكی از رای گیری ها نام بسیاری از افراد را به زبان آورد و گفت: آقای غدیر خم، ستاد غدیرخم رای دهید.

** حوالی ساعت 10 و 45 دقیقه بود كه تصویر رییس جمهوری بر نمایشگرهای بزرگ صحن علنی مجلس نقش بست و از حضور احمدی نژاد در صحن علنی خبر می داد. با ورود رییس جمهوری، بسیاری از نمایندگان به استقبال او رفته بودند و این حضور پرشور نمایندگان باعث شد كه احمدی نژاد با كمی تعلل وارد صحن شود. در ابتدای ورود رییس جمهوری ، محمدرضا باهنر و شهاب الدین صدر نواب رییس مجلس و بسیاری از نمایندگان به استقبال احمدی نژاد رفتند و لاریجانی نیز از تریبون رییس جلسه حضور وی را خیرمقدم گفت.

** احمدی نژاد پس از قرارگرفتن پشت تریبون مجلس رقم بودجه امسال را 510 هزار میلیارد تومان دانست و گفت: 400 هزار میلیارد تومان از این بودجه مربوط به شركت های دولتی است و بودجه عمومی دولت نسبت به سال قبل 6/5 درصد كاهش یافته است.

احمدی نژاد در هنگام سخنانش خطاب به نمایندگان گفت: بنده می دانم هم اكنون فصل انتخابات است، شما می خواهید شركت كنید و ذهن هایتان مشغول است، ولی اگر بتوانید امسال بودجه را بدهید بسیار خوب است.

وی گفت: شما بلد هستید و می توانید این كار را بكنید، برای شما سخت نیست روزی پنج تا شش ساعت می نشینید و به صحبت ها گوش می دهید، برای مثال می نشینید و فریادهای آقای كواكبیان عزیز را می شنوید البته ایشان از دوستان قدیمی بنده هستند.

احمدی نژاد در پایان از رهبر معظم انقلاب و همكاران خود در دولت كه شبانه روز برای بودجه زحمت كشیدند تشكر و قدردانی كرد.

احمدی نژاد در پاسخ به یكی از نمایندگان كه میزان شفافیت بودجه را جویا شد، لایحه بودجه را در دست گرفت و به نمایندگان نشان داد و گفت: آقایان بودجه كاملا شفاف شفاف است، همه چیز آن دیده می شود. وی سپس بودجه را به علی لاریجانی تقدیم كرد.

رییس جمهوری 45 دقیقه در صحن علنی مجلس سخنرانی كرد و در ساعت 11 و 45 دقیقه سخنان خود را به پایان رسانید.

** رییس مجلس پس از خروج رییس جمهوری از صحن علنی، از گزارش مبسوط دولت تشكر و قدردانی كرد و گفت: این لایحه امروز چاپ و تكثیر خواهد شد و نمایندگان ده روز فرصت دارند پیشنهادات خود را به كمیسیون های تخصصی ارایه دهند و كمیسیون های تخصصی نیز ظرف 15 روز فرصت دارند آن را بررسی كنند و به صحن ارایه دهند.

** علی‌ عباسپور تهرانی، رییس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذكر آیین‌نامه‌ای، لایحه بودجه سال ۹۱ را غیر قابل دریافت دانست و گفت: ۲ ماه از زمان ارائه بودجه گذشته و به هیچ عنوان ما طبق زمانبندی نمی‌رسیم تا پایان سال ۹۰ بودجه را تمام كنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با رد اخطار قانون اساسی و تذكر آیین‌نامه‌ای عباسپور كه همزمان با حضور رییس جمهوری و شماری از اعضای كابینه در مجلس مطرح شد، گفت: ما و كمیسیون‌ها كار خودمان را انجام می‌دهیم اگر برای آخر نرسیدیم این پیشنهاد مورد توجه قرار می‌گیرد.

علی لاریجانی تصریح كرد: الان فرصت هست، مطابق آئین‌نامه، ۱۰ روز نمایندگان می‌توانند پیشنهاد دهند و ۱۵ روز هم كمیسیون ‌ها می‌توانند بودجه را بررسی كنند. البته چون انتخابات است و یك مدت مجلس تعطیل است، كمی مشكل خواهیم داشت اما بعداً برای آن فكری خواهیم كرد.

**نایب رییس كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در صحن علنی پیشنهاد جالب توجهی را مطرح كرد.

هادی قوامی كه در اخطاری با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی و ماده ۲۱۵ آیین‌نامه داخلی مجلس سخن می گفت، افزود: پیشنهاد من این است كه برای حل یكباره این مساله مطابق تجربه سایر كشورها عمل كرده و بودجه را به صورت دو ساله تصویب كنیم.

وی خاطرنشان كرد: تاخیر در ارائه لایحه بودجه یك بحث تاریخی شده كه مربوط به این دولت نیست و در دولت‌های گذشته نیز شاهد آن بودیم.

** جلسه علنی امروز ساعت 12 پایان یافت. علی لاریجانی، رییس مجلس در پایان این جلسه اعلام كرد: جلسه بعدی یكشنبه 16 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

سیام**9121**9132**2026



:: برچسب‌ها: سرگرمی , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، همزمان با ایام پرفضیلت ماه ربیع الاول ، نمازجمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ستاد نماز جمعه تهران، تمامی دربهای دانشگاه تهران از ساعت 8 ساعت صبح روز جمعه باز می باشد و تمامی تمهیدات لازم جهت حمل و نقل نمازگزاران از تمامی مساجد و میادین اصلی شهر توسط سازمان اتوبوسرانی و همینطور از تمامی ایستگاههای متروی تهران از ساعات اولیه صبح بصورت رایگان مهیا است .

همچنین ستاد نماز جمعه تهران از نمازگزاران تقاضا كرد با توجه به برودت هوا،لباس گرم پوشیده و از آوردن اشیا حجیم و بزرگ خودداری كرده و زیر انداز سبك و سجاده به همراه خود آورند.

ستاد نمازجمعه تهران حضور پر بركت رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه این هفته تهران را فرصتی ذی‌قیمت دانسته، ضمن دعوت از مردم مومن، آگاه، بصیر و ولایتمدار برای شركت در نمازجمعه این هفته تهران در محل دانشگاه تهران، انتظار دارد صفوف مستحكم و بهم پیوسته و دشمن‌شكن ملت وفادار به انقلاب، یكبار دیگر خالق صحنه‌های بی‌بدیل وحدت، پایداری و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب كبیر اسلامی باشد.

سیام **1708*1580



:: برچسب‌ها: گل , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

سرتیپ ' اسماعیل قاآنی ' روز چهارشنبه در همایش انقلاب و بیداری اسلامی در دانشگاه تبریز، افزود: انقلاب ما با داشتن تمام معیارهای یك حكومت الهی از قبیل ظلم ستیزی، عدالت طلبی، استقلال و آزادخواهی توانسته با حكومت بر دلها، در برابر هجمه ها و تهدیدهای بی وقفه دشمنان ایستادگی و سمبل مقاومت كشور های منطقه باشد.

وی، با بیان اینكه امام خمینی(ره) با هدف احیای اسلام و با اتكا به خداوند متعال، ائمه معصومین(ع) و بدون كمك گرفتن از دیگر كشورها توانست این انقلاب را به پیروزی برساند، افزود: امام راحل با این حركت به همه ملت های آزاده و مسلمان ثابت كردند كه در صورت شناخت خود و توكل به خداوند می توان در همه عرصه ها موفق و سربلند شد.

قاآنی گفت: علت اینكه انقلاب ما تمام قدرت های بزرگ و استكبار جهانی را نگران كرده، این است كه ما همواره در راه حقیقت و راستی قدم برداشته ایم، بطوری كه امام خمینی(ره) در جنگ، با هنر بزرگ خویش همه این تهدیدها را تبدیل به فرصت، افتخار، سربلندی و عزت كردند.

رییس دانشگاه تبریز نیز در این همایش، تشكیل نظام جمهوری اسلامی ایران، تكیه نمودن بر اصل ولایت فقیه، بازگشت مردم به هویت اصلی خویش و تشكیل سپاه و نیروی مقاومت بسیج را از جمله مهم ترین اقدامات امام خمینی(ره) در سیر انقلاب اسلامی تا پیروزی نهایی آن بیان كرد.

محمدتقی علوی افزود: ملت ایران همیشه به داشتن چنین نیروهای متدین كه فرزندان غیور این مرز و بوم هستند، افتخار نموده و با تمام وجود از آنها حمایت كرده اند.

7236/587



:: برچسب‌ها: بریتانیا , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

'اصغر شرفی' چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و مس سرچشمه كرمان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم صبا تیم بسیار خوبی است و از مربی جوان و آینده داری هم چون 'عبدالله ویسی' سود می برد.

وی ابرازداشت: به هیچ بازیكن خاصی در تیم خود اتكای كامل نداریم و بنابر این فردا بدون هیچ محروم یا مصدومی به مصاف صبا می رویم.

وی افزود : 11 هفته تا پایان لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است و همچنان با امید با حریفان بازی خواهیم كرد.

دیدار تیم های صبای قم و مس سرچشمه كرمان از چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 30/15 دقیقه فردا در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

7408 / 380/



:: برچسب‌ها: بهار , سفر , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

'عباس جهان بینی' عصرچهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: پیش از انقلاب تنها سه مكان ورزشی در شهر قم وجود داشت، اما هم اینك 88 مكان ورزشی تحت نظارت اداره كل ورزش و جوانان در قم فعال هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این 88 مكان ورزشی، تعداد 300 مكان ورزشی دیگر نیز زیرنظر ادارات و ارگان ها و بخش خصوصی درقم فعال هستند.

جهان بینی همچنین از افتتاح یك استخر و سالن ورزشی در بوستان نرگس قم ویژه بانوان و سه سالن ورزشی بخش خصوصی دردهه فجر خبر داد.

مدیركل ورزش و جوانان قم افزود: از ابتدای سال 90 تاكنون ورزشكاران استان قم موفق به كسب 30 مدال رنگارنگ در رشته های ورزشی مختلف در رقابت های آسیایی ، جهانی و بین المللی شده اند.

وی افزود: هم اكنون 66 تیم از استان قم در لیگ های مختلف كشوری حضور دارند كه از این بین 37 تیم در لیگ های برتر و دسته یك كشوری حاضر هستند.

جهان بینی خاطرنشان كرد: اوضاع ورزش همگانی هم اكنون در استان قم راضی كننده نیست و تنها 10 درصد از مردم قم از ورزش همگانی استقبال می كنند.

7408 / 380/



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، خط دفاعی تیم ملوان بندرانزلی 631 دقیقه مقابل تیم های تراكتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران، راه آهن تهران، مس سرچشمه كرمان، شاهین بوشهر، ذوب آهن اصفهان و صبای قم، گلی را دریافت نكرده است.

این در حالی است كه ملوان در فصل نقل و انتقالات لیگ یازدهم ، هادی تامینی بازیكن با ارزش خود را از دست داد و این مدافع بلند قامت ملوان پس از 10 سال حضور در این تیم گیلانی به سپاهان پیوست.

ابوالحسن جعفری نیز پس از پایان دو سال سربازی خود در بندرانزلی به اصفهان بازگشت تا قوی سپید، لیگ یازدهم را بدون دو مدافع اصلی خود شروع كند.

با رفتن تامینی، علی جراح كار زوج سعید سالارزاده در دفاع میانی ملوان شد، زوجی كه تا پایان هفته پنجم لیگ برتر نمایش قابل قبولی داشتند.

قابل ذكر است، ملوان در پنج هفته ابتدایی لیگ، بدون شكست

بود تا این كه در هفته ششم به دیدار صبا در قم رفت، در این بازی، سالارزاده و جراح كار غایب بودند و رضا طلبه و احمد آهی برای ملوان به میدان رفتند، مدافعان جوان و كم تجربه ای كه انتظارات فرهاد پورغلامی را برآورده نساختند.

در ادامه لیگ برتر، سالارزاده و جراح كار برای ملوان بازی كردند كه در چند دیدار، اشتباهات فردی آنان سبب عدم كامیابی قوی سپید شد.

در اواخر نیم فصل اول، علی جراح كار دچار پارگی رباط صلیبی زانو شد و به ناچار پایش را به تیغ جراحان سپرد. با خارج شدن جراح كار از تركیب اصلی ملوان، فرهاد پورغلامی به احمد آهی اطمینان كرد و این بازیكن نیز به خوبی جواب اطمینان مربیش را داد.

در دفاع راست با رفتن جعفری به سپاهان، بابك پورغلامی نفر ثابت ملوانان در این پست شد، برادرزاده فرهاد پورغلامی به واسطه نسبت فامیلی با سرمربی تیم ملوان به شدت زیر ذره بین قرار داشت تا این كه در بازی حساس ملوان و داماش در بندرانزلی، گل داماش از ناحیه وی به ثمر رسید و با اوج گیری انتقادها از كاپیتان ملوان، فرهاد پورغلامی به رامین خسروی بازی داد.

خسروی در اواخر نیم فصل اول، دچار كشیدگی عضله ران شد و بابك پورغلامی مجددا به تركیب اصلی قوهای سپید ایران برگشت و در بازگشت مجدد عملكرد قابل قبولی را از خود ارایه داد.

در دفاع چپ، علیرضا رمضانی در طول فصل نوسان نداشت و یكی از بهترین فصول بازیگری خود را در ملوان پشت سر گذاشت. رمضانی در همه بازی های ملوان به جز 20 دقیقه پایانی بازی با سپاهان در اصفهان به میدان رفته و ركورددار بیشترین زمان حضور در تركیب اصلی تیم ملوان در لیگ برتر یازدهم است.

سیدعلی حسنی صفت و مسعود پورمحمدجعفر دو دروازه بان ملوان هستند كه تا هفته بیست و سوم لیگ برای ملوان به میدان رفته اند.

پورمحمد كه اوایل فصل به علت مصدومیت حسنی صفت، دروازه بان اصلی قوی سپید شده بود، نتوانست از موقعیت پیش آمده استفاده كرده و خود را درون دروازه تثبیت كند.

حسنی صفت هم كه در بازی های ملوان با نفتی های لیگ، گل های بدی خورده بود، در نیم فصل دوم از اشتباهات گذشته درس گرفته و به روزهای خوب خود بازگشت. اوج كار او مهار ضربه پنالتی مهدی مهدوی كیا در هفته هجدهم بود.

فرهاد پورغلامی سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در مورد 631 دقیقه بسته ماندن دروازه این تیم در لیگ یازدهم گفت: در هفت بازی اخیر ملوان، خط دفاع و دروازه بان بدون اشتباه بودند و دفاع تیمی نیز نقش تعیین كننده ای در ثبت این ركورد داشت.

پورغلامی اضافه كرد: البته در بازی با صبای قم خوش شانس بودیم كه دروازه ملوان باز نشد.

علیرضا رمضانی، مدافع ملوان نیز در این زمینه گفت: در هفت بازی آخر، در دفاع تیمی و فردی بسیار خوب عمل كردیم و اجازه ندادیم حریفان از موقعیت ها استفاده كنند.

وی با اشاره به تدابیر سرمربی ملوان در مورد انسجام كارهای دفاعی این تیم افزود: نباید دچار غرور شویم زیرا بازی های سختی را در ادامه دور برگشت پیش رو داریم.

رمضانی تصریح كرد: هنوز در نیمه دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داریم و باید امتیازات لازم را برای قرار گرفتن در منطقه امن جدول جمع آوری كنیم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ساعت 16 عصر روز جمعه (پس فردا)

میهمان تیم صنعت نفت آبادان است و باید دید مدافعان ملوان تا چه زمانی می توانند دروازه این تیم را بسته نگه دارند.ك/4

گزارش از: كاوه چلمبری.

7151



:: برچسب‌ها: طبیعت , شهری , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : swot

** گروه اجتماعی :

- اجلاس عمومی شورای عالی استانها با حضور رییس سازمان بهزیستی ساعت 30/8 بامداد سازمان قدیم مجلس شورای اسلامی

- همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای كشور ساعت 45/7 بامداد ستاد ناجا

** فرهنگی :

- نشست خبری هالیوودیسم و سینما ساعت 10 بامداد

- نقش سینما در بیداری اسلامی 30/15

** علمی :

- بهینه سازی تولید و مصرف انرژی در كشاورزی ساعت 30/8 بامداد فرهنگستان علوم

ورزشی :

- شهرآورد 74 پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی ساعت 18



:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()