استانداربوشهر:این استان نماد تولید ملی و حمایت ازكاروسرمایه ایرانی است
نوشته شده توسط : swot

محمد حسین جهانبخش یكشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: وجود چهار منطقه ویژه اقتصادی، جزیره خارك و قابلیت های مهم و استراتژیك در بخش كشاورزی، صنعتی، نیروگاه اتمی و مرزهای آبی دراستان بوشهر باعث شده تا این استان شرایط مناسبی برای تحقق این شعار داشته باشد.

وی اضافه كرد: نیروگاه اتمی بوشهر نماد خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ایرانی است.

جهانبخش با اشاره به 28 فاز توسعه میدان گازی پارس جنوبی نیز بیان كرد: تاكنون به همت جوانان ایرانی 10فاز از فازهای پارس جنوبی به بهره برداری رسیده و امسال نیز یك فاز و براساس برنامه در 35تا 40ماه آینده باید همه فازهای پارس جنوبی به بهره برداری برسد.

وی تاكید كرد: با وجود اینكه خارجی ها از ادامه همكاری با ایران برای بهره برداری از فازهای پارس جنوبی سرباز زدند ولی این فازها با همت قرارگاه خاتم الانبیاء به دست مهندسان ایرانی دردست اجراست و امیدواریم در برنامه زمانبندی شده بتوانیم به اهدافمان در این زمینه دست یابیم.

استاندار بوشهر نیروگاه اتمی، پارس جنوبی، جزیره خارك و سایر قابلیت های مهم استان بوشهر را جلوه هایی از خودباوری و غرور ملی ملت ایران و بویژه مردم استان بوشهر ذكر كرد.

جهانبخش اضافه كرد: در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در سال جاری سیاست وزات نفت و مدیریت ارشد استان بوشهر این است كه از مخازن نفت و گاز مشترك بیشترین بهره برداری و تولید را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: استان بوشهر پارسال به همت مدیران و مسوولان اجرایی استان بالاترین حجم فعالیت های عمرانی را داشته و امسال نیز در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی این سیاست را ادامه می دهیم.

استاندار بوشهر گفت: این استان می تواند جلوه ای از تجلی خودباوری و اعتماد به نفس باشد و با عزم جدی مردم و مسوولان زمینه تحقق شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی را فراهم كند. ك/3

629/539/681





:: برچسب‌ها: کنسرت , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: