تنیس فیوچرز تركیه - حسین زاده از دور مسابقات كنار رفت
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز یكشنبه ایرنا ، حسین زاده در دور دوم این مسابقات دقایقی پیش در شهر بلك استان آنتالیا تركیه ، مقابل تنیسور اتریشی با نتیجه 2 بر صفر بازی را واگذار كرد.

ملی پوش تنیس ایران در دور نخست این مسابقات ، حریف آمریكایی خود را مغلوب كرده بود.

بدین ترتیب در پایان دور دوم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز تركیه ، از میان چهار ملی پوش تنیس ایران ، تنها ' شاهین خالدان ' در جدول باقی ماند.

خالدان در دورهای اول و دوم با پیروزی بر حریفانی از كشورهای صربستان و روسیه به دور سوم راه یافته بود.

خالدان فردا ' دوشنبه ' با تنیسور اهل برزیل دیدار خواهد كرد كه در صورت پیروزی بر این حریف به جمع 32 تنیسور برتر این مسابقات راه خواهد یافت.

' مرتضی معظم ' و ' كیانوش سوری ' دو ملی پوش دیگر تنیس ایران روز گذشته (شنبه ) مقابل حریفانی از آلمان و فرانسه شكست خوردند و از دور مسابقات كنار رفتند.

پیكارهای دو نفره مسابقات بین المللی تنیس فیو چرز تركیه عصر امروز قرعه كشی می شود و تیم ایران متشكل از شاهین خالدان و كیانوش سوری حریفان خود را خواهند شناخت.

مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز تركیه با شركت 87 تنیسور از 35 كشور در دو هفته برگزار می شود و به برترین های این مسابقات 10 هزار دلار به عنوان جایزه پرداخت می شود.

در هفته اول این مسابقات كه در شهر آنتالیا برگزار شد ، چهار ملی پوش تنیس ایران از دور مسابقات حذف شدند.

تیم ملی تنیس ایران كه اردوی آمادگی خود را از 10 روز پیش در آنتالیا دایر كرده است، با چهار تنیسور به نام های خالدان ، حسین زاده ، سوری و معظم در این مسابقات شركت كرده است.

ملی پوشان كشورمان خود را برای شركت در مسابقات تنیس گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه جام دیویس كه اردیبهشت ماه آینده با شركت تیم های ایران ، قرقیزستان، مالزی، عمان، سوریه، ویتنام، بنگلادش و كویت در تهران برگزار می شود ، آماده می كنند.

تیم های اول و دوم این مسابقات به رقابتهای تنیس گروه دوم منطقه آسیا و اقیانوسیه صعود خواهند كرد.

خاورم ** 230** 1506





:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: