ارایه خدمات سلامت به مسافران نوروزی در 291 منطقه كشور
نوشته شده توسط : swot

'محمد جعفریان' در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: همچنین در 10 روز گذشته هشت میلیون و 322 هزار و 670 نفر از مسافران نوروزی با مراجعه به چادرهای راهنمایی مسافران از این سازمان در بیش از یك هزار نقطه كشور خدمات دریافت كرده اند.

این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر با یادآوری آنكه طرح راهنمایی مسافران نوروزی با برپایی یك هزار چادر راهنمایی مسافران نوروزی و مشاركت 18 هزار جوان عضو جمعیت هلال احمر اجرا می شود، گفت: در 10 روز گذشته پنج میلیون و 969 هزار و 774 نسخه اقلام امدادی - فرهنگی در میان مسافران نوروزی توزیع شده است.

جعفریان ادامه داد: همچنین در این مدت 888 هزار و 529 نفر از مسافران نوروزی در خیمه های نماز این سازمان در ورودی و خروجی شهرها و اماكن تاریخی اقدام به اقامه نماز كرده اند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین از تماس 200 هزار و 231 نفر از مسافران نوروزی با سامانه تلفنی 'مهرگویان' خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند در سراسر كشور از طریق تماس با شماره تلفن 6427-021 و وارد كردن كدهای مورد نظر، از یك سو پیام‌‌های امدادی و كمك‌های اولیه را شنیده، و از سوی دیگر از طریق گوش كردن به پیام‌های فرهنگی مذهبی و ایرانگردی در ایام نوروز، ساعات خوشی را سپری كنند.

طرح راهنمایی مسافران نوروزی با مشاركت جوانان عضو جمعیت هلال احمر و با برپایی یك هزار چادر در مبادی ورودی و خروجی شهرها و اماكن تاریخی از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

اجتمام ** 9140 ** 1788*





:: برچسب‌ها: هنر , نیویورک , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: