تهدید ایران صلح و امنیت جهانی را به خطر می اندازد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا از مالزی، در بیانیه این انجمن كه پایگاه خبری - تحلیلی 'بسوی آینده' مالزی آن را منتشر كرده، آمده است: تهدید ایران و سوریه بر خلاف امنیت و صلح مورد تاكید سازمان ملل است.

در این بیانیه تصریح شده است: بر اساس منشور ملل متحد همه اعضای سازمان ملل باید مناقشات خود را از طریق گفتگو حل و فصل كنند تا صلح، امنیت و عدالت بین المللی آسیب نبیند. كشورهای عضو همچنین باید از هرگونه تهدید و یا اقدامی بر علیه حاكمیت و قلمروی دیگر كشورها اجتناب كنند.

این بیانیه می افزاید: منشور سازمان ملل متحد به هیچ وجه اجازه استفاده از نیروی نظامی به بهانه مداخلات بشر دوستانه را نداده است. این در شرایطی است كه غربی ها و جریان غالب رسانه ای آنها بر دخالت نظامی در سوریه به بهانه دفاع از انسان ها تاكید می كنند.

ماده ششم منشور از همه اطراف مناقشات سیاسی خواسته است تا با هدف حفظ صلح و امنیت بین المللی به دنبال راه حلی مسالمت آمیز از طریق گفت وگو و مصالحه باشند.

در بیانیه انجمن بین المللی وكلای دمكراتیك تاكید شده است: انجمن بین المللی وكلای دموكراتیك مخالفت خود را با هرگونه مداخله خارجی اعم از سیاسی، اقتصادی و نظامی در امور سوریه را اعلام كرده و خواستار یك راه حل مسالمت آمیز است.

این انجمن همچنین در خصوص هرگونه اقدام علیه ایران از سوی اسراییل و آمریكا هشدار داده و نوشته اسـت: گزارش های آژانس و سازمان های اطلاعاتی غربی عدم ساخت سلاح هسته ای در ایران را تایید می كنند. بر اساس معاهده ان. پی.تی ایران حق دارد تا فعالیت های صلح آمیز هسته ای داشته باشد.

این انجمن موضع اسراییل را در ایجاد حقی یك جانبه برای خود برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران را به شدت محكوم كرده و نوشته است: همه باید بر اساس منشور سازمان ملل متحد عمل كنیم.

آساق**335





:: برچسب‌ها: آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: