جامعه دانشگاهی كشور زمینه تحقق شعار تولید ملی را فراهم كند
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ' كامران دانشجو' درپیامی فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را به جامعه دانشگاهیان كشور تبریك گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم كرد تا جمال بی‌انباز خود را رونمایی و آدمی را به كمال بی‌مثال راهنمایی كند.

كارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیاكرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته، تا نشان بی‌نشان او باشد.

دانشجو دراین پیام ضمن تبریك فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت به تمامی اقشار دانشگاهی، گفت:‌ در سال جهاد اقتصادی شاهد همت و تلاش جامعه دانشگاهی كشور در توفیق كسب رتبه اول علمی منطقه و ارتقای چندین رتبه در جهان بوده‌ایم كه حاصل حمایت از فعالیت‌های علمی و اعتماد به نفس و خوداتكایی عملی استادان و دانشجویان كشور و تحقق دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و نگرش و رویكرد (ما می‌توانیم) بوده است.

وی اظهار امیدواری كرد كه در سال جدید كه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نام نهاده‌اند جامعه دانشگاهی كشور با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشاركت فعال استادان محترم و دانشجویان عزیز و فناوران برجسته كشور در فعالیت‌های علمی و پژوهشی و همكاری تنگاتنگ با صنایع داخلی كشور ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم كنند.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: