لغو روادید گردشگر 60 كشور برای ورود به ایران، در دستور كار قرار دارد
نوشته شده توسط : swot

'منوچهر جهانیان' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم چنین تسهیل در صدور روادید یك روزه در فرودگاه ها نیز یكی دیگر از برنامه های این سازمان برای جذب گردشگر خارجی است.

به گفته وی، این اقدامات و برنامه ریزی ها در جهت تحقق هدف گذاری سال 91 مبنی بر جذب 5/7 میلیون گردشگر به كشور از سوی سازمان، انجام شده است.

وی تصریح كرد: اگر این امور محقق شود، با توجه به این كه صنعت گردشگری زمینه های اشتغال، رشد و توسعه و درآمدزایی را نیز محقق می كند، در واقع عینت بخشیدن به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر كشور از طرح اعلام مناطق آزاد زیارتی در كشور خبر داد و گفت: با توجه به وجود یك میلیارد مسلمان در جهان و 300 میلیون شیعه، تصمیم گرفته شد به منظور سهولت در ورود شیعیان و مسلمین برای زیارت قبور امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی كاظم (ع)، شهرهای مشهد، قم و شیراز به عنوان مناطق آزاد زیارتی معرفی شوند.

جهانیان با اعلام این كه این طرح در سازمان مصوب شده و برای تصویب به هیات دولت ارسال شده است، اضافه كرد: این كار بدون شك به گسترش و توسعه ظرفیت گردشگری كشور، كمك خواهد كرد.

7467/602





:: برچسب‌ها: عکس , نقاشی های دیواری , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: