نوشته شده توسط : swot

'محسن شركاء' روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با این نامگذاری بیش از پیش تكلیف برای قوای سه گانه و بخش خصوصی روشن شده و باید از هیچ تلاشی برای حمایت از تولید به عنوان محور اصلی توسعه و رونق اقتصادی دریغ نكرد.

وی ادامه داد: باتوجه به آنكه اقدامهای قوای سه گانه و مسوولان ذیربط در سال گذشته كه به نام جهاد اقتصادی نامگذاری شد، نتوانسته بود موجب كاهش قابل توجه تنگناهای بخش تولید شود، معظم له با نامگذاری سال 91 به عنوان تولید ملی خواستار افزایش بیش از پیش توجه به این بخش مهم و اساسی كشور شدند.

وی گفت: ولی امر مسلمین برای تبیین بیش از پیش انتظارات خود از نامگذاری سال گذشته به عنوان جهاد اقتصادی ، امسال را به نام سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری كردند.

شركاء اضافه كرد: همچنین با نامگذاری سال جدید به این عنوان بهانه ای برای بخشهای مختلف تاثیر گذار برای حمایت از این تولید وجود ندارد و در واقع تكلیف برای مسوولین و فعالان مربوطه بیش از پیش مشخص شد.

او تاكید كرد: دولت و مسوولین ذیربط باید حمایت از تولید و صنایع مزیت دار و رفع تنگناهای آنها را در دستور كار و اولویت اقدامهای خود قرار دهند.

رییس خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال گذشته به عنوان سال جهاد اقتصادی خواستار اقدامی جهادی برای توسعه و رونق اقتصادی جامعه شده بودند و در واقع جهاد اقتصادی به معنای حمایت از تولید و سرمایه ها و منابع داخلی و تبدیل این منابع به ثروت مشروع در جامعه است.

او بیان كرد: با این وجود اهمیت نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی به عنوان استمرار سال جهاد اقتصادی بیش از پیش مشخص می شود.

وی اظهار داشت: كشورهای توسعه یافته تنها با توجه به بخش تولید و رفع تنگناهای آن و توسعه و شكوفایی در بخشهای مختلف از جمله اقتصادی به توسعه و شكوفایی دست یافتند و حمایت از تولید و سرمایه ایرانی مهمترین وظیفه مسوولان و بخشهای تاثیر گذار جامعه است.

او تاكید كرد: بایستی بخشهای فرهنگی و رسانه های ارتباط جمعی با فرهنگ سازی مناسب حمایت از تولید و سرمایه ملی را بین قشرهای تاثیر گذار جامعه تبیین كنند.ك/3

7490/659





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: