استاد علوم دینی دانشگاه های بغداد: غرب برای تحریف بیداری اسلامی از اصطلاح 'بهارعربی' استفاده می كند
نوشته شده توسط : swot

'زینب علی' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موج بیداری، یك بیداری حقیقی و اسلامی و نتیجه عبرتهای فراوان، درك عمیق و همت والای ملتهای مسلمان در طول سالیان متمادی است و به همین دلیل نام ' بهار عربی ' برای این حركت عظیم، ناقص است.

وی گفت: گستردگی موج بیداری اسلامی كه در منطقه به وجود آمده برای كمتر كسی قابل پیش بینی بود و این مسئله موجب غافل گیری همگان شد.

استاد علوم دینی دانشگاههای بغداد بیداری اسلامی را نشان دهنده حادثه ای بزرگ تاریخی و تحولی عظیم در امت اسلامی توصیف و اظهاركرد: این حركت، تمام شدنی نیست و ادامه خواهد داشت و تاریخ ملت های اسلامی را به خواست و اراده خدای متعال، تغییر خواهد داد.

زینب علی ادامه داد: تلاشهای گسترده ای در جریان است تا با ایجاد تفرقه میان مسلمانان، حركت عظیم بیداری اسلامی را شكسته و متوقف سازد، اما ملت های آزاده اسلامی همانند گذشته باید بر اشتراكات مذهبی، قومی و سیاسی خود تكیه و تاكید كنند.

وی گفت: خون هزاران غیر نظامی در جریان انقلاب های مردمی در كشورهای عربی منطقه ثابت كرد كه مردم تنها مالكین كشورهای عربی اسلامی منطقه هستند و برای آزادی از یوغ استبداد و استكبار از هیچ مقاومتی فروگذار نخواهند بود.

7405 /556/587





:: برچسب‌ها: برف , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: