امام جمعه ارومیه: جمهوری اسلامی انتخاب شایسته ملت ایران است
نوشته شده توسط : swot

حجت الاسلام غلامرضا حسنی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران به رهبری شخصیتی وارسته و بزرگوار در عصر ستمشاهی علیه ظلم قیام كرده و حكومتی را تشكیل داد كه امروز الگوی ملت های جهان شده است.

وی اظهاركرد: یوم الله 12 فرودین یاد آور حماسه بزرگ ملتی است كه با تكیه بر ایمان و اعتقاد عمیق خود به اسلام ناب محمدی و احیای ارزش های اسلامی در پای صندوق های رای حاضر شده و با رای خود مردمی ترین نظام را تشكیل دادند.

امام جمعه ارومیه اضافه كرد: آری گفتن مردم به جمهوری اسلامی ضربه بزرگی بر استكبار جهانی وارد كرده و بعد از گذشت سال ها دست اجانب و استعمارگران كهنه و نو را از سر ملت ایران كوتاه كرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهاركرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان دولتی قدرتمند و اثرگذار در صحنه های جهانی الگوی ملت های مظلوم شده و آرمان های رهبر كبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی یكی پس از دیگری در گیتی محقق می شود .

حجت الاسلام حسنی با عنوان اینكه طاغوت تا دندان مسلح هرگز باور نمی كرد كه مردی از سلاله پاك ائمه اطهار (ع) بتواند پایه های حكومتش را متزلزل كند، گفت: امام راحل با توكل به خدا و به پشتیبانی ملت ایران كاخ های ظلم و ستم طاغوت را در هم شكست و جهانخواران را برای همیشه از نفوذ در ایران اسلامی مایوس و ناامید كرد.

8135/583/587





:: برچسب‌ها: توکیو , آلمان , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: