كشاورزان صربستان علیه سیاست های اقتصادی دولت تظاهرات كردند
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، كشاورزان معترض صربستان امروز همچنین با 100 دستگاه تراكتور در مقابل ساختمان نخست وزیری تجمع و با ارائه نامه ای به ریاست جمهوری و دیگر مقامات دولتی، نسبت به چگونگی پرداخت یارانه های دولتی

اعتراض كردند.

نماینده كشاورزان استان 'ووی وودینا 'در شمال صربستان نیز همزمان با برگزاری تظاهرات با وزیر كشور دیدار و با طرح مشكلات خود خواستار رسیدگی به ان شد.

'ایویستا داچیچ' وزیر كشور صربستان پس از گفت و گو و دریافت شكایت نامه كشاورزان در جمع خبرنگاران گفت كه وی نه خواهان ارزیابی خواسته های كشاورزان و نه انتقاد به كار وزارت كشاورزی است، بلكه قصد دارد با همكاری خود ، تظاهرات كشاورزان بطور مسالمت امیز و بدون هیچ گونه درگیری انجام شود.

كشاورزان منطقه وویوودینا در شمال صربستان به تصمیم اخیر دولت مبنی بر كمك به زارعین بر مبنای تولیدات محصولات كشاورزی اعتراض دارند و خواهان این هستند كه یارانه دولت به زارعین در قبال زمین های زراعی باشد.

'میروسلاو ایكوویچ' عضو كمیته برگزاری تظاهرات و نماینده كشاورزان صربستان ضمن اعتراض به پیشنهاد دولت برای دادن یارانه در قبال حجم تولیدات محصولات كشاورزی گفت: ما خواهان كمك دولت در قبال زمین های زراعی هستیم و مسئولین وزارت كشاورزی و دولت را به تحقق خواسته های زارعین فرا می خوانیم.

وی همچنین ضمن نارضایتی از مسئولین وزارت كشاورزی كه به خواسته آنها بی توجهی كرده اند، تاكید كرد كه تظاهرات تنها راه برای ابراز نارضایتی كشاورزان است.

'دوشان پتروویچ' وزیر كشاورزی، جنگلبانی و آب رسانی صربستان نیز در این باره به خبرنگاران گفت كه سیاست های كشاورزی باید در راستای تولید كنندگان بزرگ و كوچك و در جهت منافع ملی تولیدات و صادرات بیشتر محصولات كشاورزی باشد.

پتروویچ با اشاره به اینكه تغییرات زیادی در سیاست های یارانه ای و كمك دولت به كشاورزان انجام شده است، گفت كه دلیلی برای نارضایتی زارعین وجود ندارد.

وی همچنین تاكید كرد كه اقدامات جدید وزارت كشاورزی دو هدف را دنبال می كند؛ یكی اینكه تعداد زیادی از مردم كه در بخش كشاورزی فعالیت دارند از تسهیلات و كمك های دولت برخوردار شوند و دوم اینكه زارعین برای بازدهی بیشتر تولیدات كشاورزی و دریافت كمك بیشتر از دولت در قبال تولیدات خود، تشویق شوند.

اروپام**2061**1596





:: برچسب‌ها: سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: