كارشناس انگلیسی: پاكسازی نژادی اسراییل در سرزمین های اشغالی باید متوقف شود
نوشته شده توسط : swot

'هیو لنینگ' رییس سازمان غیردولتی 'همبستگی با فلسطین' به خبرنگار ایرنا گفت: جامعه جهانی نباید در مقابل اقدامات نژادپرستانه اسراییل سكوت كند. پاكسازی نژادی در سرزمین های اشغالی و بویژه در بیت المقدس شرقی باید متوقف شود.

وی تاكید كرد: حفظ هویت بیت المقدس برای آینده فلسطین حیاتی است. اسراییل با تعقیب سیاست جداسازی، آپارتاید و پاكسازی نژادی قصد دارد ساكنان اصلی سرزمین فلسطین و بیت المقدس را به حاشیه براند.

وی با محكوم كردن سیاست شهرك سازی رژیم صهیونیستی افزود: توسعه شهرك های یهودی نشین بر اساس قوانین و مقررات بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل غیرقانونی است و باید متوقف شود.

این كارشناس انگلیسی گفت: تخریب نظام مند خانه های فلسطینی، ساخت شهرك های غیرقانونی و بنای دیوار آپارتاید در سرزمین های اشغالی با هدف جدا كردن فلسطینی ها از شهر بیت المقدس صورت می گیرد تا هویت اصلی این شهر مقدس را تغییر دهد.

وی افزود: ما در سازمان همبستگی با فلسطین تلاش می كنیم تا افكار عمومی جهان و بویژه مردم انگلیس را نسبت به جنایات اسراییل در سرزمین های اشغالی آگاه كنیم و مانع از تحقق برنامه های غیرقانونی اسراییل در سرزمین های اشغالی و بویژه شهر بیت المقدس شویم.

آقای لنینگ گفت: امسال حركت جهانی در حمایت از مردم فلسطین در روز زمین (30 مارس) بسیار گسترده بود و ویژه برنامه هایی در 80 كشور جهان از جمله در انگلیس برگزار شد.

وی اظهارداشت: فعالان مدنی و حامیان آرمان های مردم فلسطین روز جمعه با برگزای تجمع اعتراضی در مقابل سفارت اسراییل در لندن بر ضرورت پایان اشغال سرزمین های فلسطینی و حفظ هویت چند فرهنگی بیت المقدس تاكید كردند.

رییس سازمان همبستگی با فلسطین از دولت انگلیس نیز خواست به حمایت بی چون و چرای خود از اسراییل پایان دهد و به جای آن به مقامات آن رژیم فشار بیاورد تا سیاست پاكسازی نژادی را در سرزمین های اشغالی متوقف كنند.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: سبز , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: