سجاد مرادی قهرمان قهرمانان ورزش چهارمحال وبختیاری شد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا،سجاد مرادی دونده طلای دوهای سرعت ایران در آیین تجلیل از قهرمانان و خادمان ورزش چهارمحال وبختیاری این عنوان را كسب كرد.

سجاد مرادی این عنوان را به دلیل كسب نتایج مطلوب و طلایی بازی های آسیایی گوانگجو چین به خود اختصاص داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا،اداره كل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری به مناسبت دهه مبارك فجر از از 345 مدال آور استان كه موفق به كسب مدال در سال 1389 شده بودند تقدیر و قدردانی كرد.

مدیر كل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت:جوانان دیروز انقلاب حماسه های فراوانی را در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به بار آوردند و جوانان امروز باعث به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف ورزشی شدند.

محمود شمسی پور ' با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در استان گفت: قبل از انقلاب فضای ورزشی روستایی در استان وجود نداشت اما به بركت انقلاب اسلامی در حال حاضر 15 فضای ورزشی در روستاهای این استان ساخته شده است.

وی افزود: خوشبختانه بعد از انقلاب مردم و ورزشكاران شاهد گسترش زیر ساخت های ورزشی در بحث توسعه فضای ورزشی شهری و روستایی ، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در استان هستند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از 181 نفر از ورزشكاران مرد و 164 نفر ورزشكار زن مدال آور استان، سه هیات برتر ورزشی، چهار خادم ورزش و پنج سازمان مردم نهاد جوانان تقدیر شد.

7359/558





:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: