دعوت وزارت ارشاد ازاصحاب فرهنگ هنر و رسانه برای حضور در راهپیمایی 22
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اطلاعیه آمده است :ایام الله مبارك دهه فجر, یادآور حماسه عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریكی طاغوت و رسیدن به قله های سراسر نور انقلاب اسلامی و یادآور تلاش های مردان و زنان ایرانی برای برپایی حكومت اسلامی است.

این اطلاعیه می افزاید: بعد از گذشت 33 سال از عمر با بركت انقلاب اسلامی ، علیرغم همه كینه ورزی ها , دشمنی های داخلی و خارجی ، تفرقه افكنی ها و سنگ اندازی های استكبار، شاهد پویائی , شادابی و سربلندی ملت در راستای تحقق اهداف متعالی انقلاب هستیم، انقلابی كه هم اكنون سرآغاز تحول و خیزش عظیم بیداری و آگاهی اسلامی در منطقه شده است.

این اطلاعیه افزود:خاستگاه انقلاب اسلامی, خاستگاهی بر آمده از فرهنگ و آئین مردم ایران است و در این میان پدید آورندگان حوزه فرهنگ و هنر در پیروزی و پیشبرد انقلاب و تحقق آرمانهای بنیانگذار آن نقش بنیادی داشته و همواره پشتیبان انقلاب بوده اند.

اطلاعیه وزارت ارشاد تاكید كرد: در سالروز این بزرگ روز آزادی و آزادگی, وزیر, معاونین , مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همگام با اصحاب فرهنگ و هنر و همراه و همدوش سایر اقشار جامعه پر شورتر و گسترده تر از همیشه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور می یابند تا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) , بنیانگذار عظیم الشآن انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مقام معظم رهبری, حماسه ای دیگر را بر پهنه گیتی رقم بزنند .

وزارت ارشاد تاكید كرده، در 22 بهمن بار دیگر عظمت و اقتدار میهن اسلامی مان را به جهانیان نشان خواهیم داد و استوار و محكم فریاد خواهیم زد كه برای صیانت و حراست از اهداف و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده ایم.

'سید محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همگام با مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن ماه ضمن شركت در راهپیمایی این روز بزرگ در جمع پرشور مردم استان البرز سخنرانی خواهد كرد.

فراهنگ ** 1355**





:: برچسب‌ها: دریا , سفر , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: