معاون رییس جمهوری:راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه معنوی ملت های آزاده دنیاست
نوشته شده توسط : swot

'سید حسن موسوی' روز شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: بیداری اسلامی به اعتقاد تمامی كارشناسان اسلامی برگرفته از انقلاب شكوهمند اسلامی ملت ایران در سال 57 است و مطمئنا این حضور پشتوانه معنوی و قوت قلبی برای تمام مسلمانان و ملت های آزاده دنیاست.

وی درباره ویژگی راهپیمایی امسال كه با حضور پرشكوه و یكپارچه امت حزب الله برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بیداری اسلامی كه در منطقه رخ داده، راهپیمایی امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و اهمیت آن برای ملت ایران و ملت های منطقه روشن است.

معاون رییس جمهوری همچنین با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: برای بیان نقاط قوت نظام لازم است تا فعالیت های دولت و نظام با كمك رسانه ها و مطبوعات و همچنین اصحاب فكری و فرهنگی انعكاس یابد تا در سایه آن بتوانیم دستاورهای نظام و انقلاب را به در معرض دید جهانیان بگذاریم .

موسوی عدالت و خدمت مطلوب تر به مردم را از دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و افزود:دولت دهم یك دولت عدالت محور است و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمودند این دولت، انقلاب را به مسیر اصلی كه حضرت امام (ره) طراحی فرمودند، برگردانده است.

رییس سازمان میراث فرهنگی با تكیه بر رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب، از مسوولین نظام جمهوری اسلامی ایران خواست تا بیشتر در خدمت مردم باشند و به مشكلات مردم دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

موسوی كه اخیرا مسوولیت سازمان میراث فرهنگی را بر عهده گرفته، همچنین از كارگزاران نظام مقدس اسلامی خواست تا ساده زیستی را ملاك قرار داده تا بتوانند با اخلاص بیشتری آرمان های امام خمینی (ره) و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند.

فراهنگ**1003**1580





:: برچسب‌ها: خانواده , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: