نتایج پنجمین روز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در مالزی
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا از مالزی، در ماده اومنیوم و در رده سنی بزرگسالان حسین ناطقی عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران در مجموع شش ماده (یك دور متحرك، دور امتیازی، دور حذفی ،تعقیبی تیمی، اسكرچ و یك كیلومتر تایم تریل)، با یك امتیاز اختلاف نسبت به نفر سوم، مقام چهارم این مسابقات را از آن خود كرد.

بر اساس این گزارش، در ماده كایرین و در رده سنی بزرگسالان محمد و محمود پراش ركابزنان ملی پوش ایران به ترتیب رده های ششم و هفتم را از آن خود كردند. در ماده كایرین و در رده سنی جوانان نیز میلاد ابراهیم زاده دیگر نماینده تیم ملی دوچرخه سواری كشورمان در مكان پنجم ایستاد.

این گزارش حاكی است، سی و دومین دوره رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال، از چهارشنبه 19 بهمن ماه به مدت 10 روز در شهر كوالالامپور كشور مالزی در حال برگزاری است.

پس از اتمام رقابت های مواد پیست، از فردا (دوشنبه) 24 بهمن ماه جلسه مدیران تیم های شركت كننده در مسابقات جاده برگزار می شود. رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در مواد جاده و در دو بخش بانوان و آقایان از روز سه شنبه 25 بهمن ماه به میزبانی كشور مالزی و در شهر كوالالامپور و در مواد ( تایم تریل و استقامت جاده) برگزار خواهد شد.

آساق**335/1647





:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: