70درصد خدمات دولت به مردم در برنامه پنج ساله توسعه الكترونیكی می شود
نوشته شده توسط : swot

'جواد قناعت' روز یكشنبه به ایرنا گفت: صد درصد پرونده سلامت و كارت هوشمند مردم و 20 درصد تجارت داخلی كشور تا پایان برنامه پنجم توسعه، باید الكترونیكی شود.

وی با قدردانی از تلاش مدیران برای در اولویت قرار دادن خدمت رسانی به مردم افزود: براساس برنامه طرح تحول و مرتبط در این حوزه، می خواهیم نظام اداری چابك و چالاك داشته باشیم و تصدیگری دولت كم و واگذاری آن بیش تر شود تا بتوان از فرصت ها بیشترین بهره برداری را به عمل آورد.

وی ادامه داد: برای این اقدام، استان گلستان از استان های پیشرو در زیرساخت هاست كه باید این زیرساخت ها حفظ شود و با همین دغدغه به مسیر توسعه ادامه داد.

قناعت گفت: بنا به گفته رهبر انقلاب، در دهه پیشرفت و عدالت، گفتمان مسلط در تمام كشور، برنامه ریزی است كه جهت گیری اصلی نظام را در برنامه پنجم و ششم توسعه مشخص كرده است.

این مقام عالی اجرایی گلستان تصریح كرد: نامگذاری دهه چهارم انقلاب به نام دهه پیشرفت و عدالت باعث جهش و به روز رسانی برنامه ها در كشور شده و با یك افق و دیدگاه بلند و كارشناسی شده می توان نتیجه گرفت كه با آغاز برنامه توسعه و اجرای مدل و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تقارن یافته است.

602/508





:: برچسب‌ها: توکیو , زن , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: