رقابت الخلیفه و جیلونگ برای كسب ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا
نوشته شده توسط : swot

به گزارش پایگاه خبری گل، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رییس اتحادیه فوتبال بحرین و ژانگ جیلونگ رییس موقت كنفدراسیون فوتبال آسیا برای ریاست نهاد حاكم بر فوتبال آسیا رقابت خواهند كرد.

جیلونگ بعد از كنار رفتن بن همام به طور موقت این وظیفه را به عهده گرفت. بن همام به علت تلاش برای خرید رای در رقابتهای انتخاباتی فیفا در سال گذشته از فعالیتهای مرتبط با فوتبال تا پایان عمر محروم شد.

بن همام اعتراض خود را به این رای در دادگاه عالی ورزش مطرح كرده، اما تاكنون تاریخی برای جلسه برای رسیدگی به این موضوع تعیین نشده است. كنفدراسیون فوتبال آسیا باید تا پایان ماه مه رییس جدید این نهاد را انتخاب كند.

الخلیفه در گفت و گو با شبكه الدوری الكاس گفت: من اطمینان زیادی به كسب حمایت بسیاری از طرف ها دارم.

وی افزود: این حمایت ها را در جریان رقابت انتخاباتی با بن حمام دریافت كردم.

الخلیفه گفت: ما وعده های حمایت از بسیاری از فدراسیون های آسیایی دریافت كرده ایم و باید با بن همام كه حمایت و لطف خود را شامل حال من كرد، نیز صحبت كنم.

الخلیفه در مورد رقابت بالقوه با یوسف السركال نامزد بالقوه غرب آسیا از امارات عربی متحده سخنی نگفت. در همین حال جیلونگ در گفت و گو با نشریه ساوت چاینا مورنینگ پست گفت: علاقه مند به كسب ریاست دائم كنفدراسیون آسیا هستم مشروط برآنكه از سوی تمام دوستان و برادرانم در كمیته اجرایی و نیز 46 اتحادیه عضو مورد تصدیق قرار گیرم.

وی افزود: ما باید یك خانواده باشیم مثل برادر؛ چرا كه در یك قایق به سوی آینده در حركتیم. اگر من ریاست دائم كنفدارسیون آسیا را به عهده بگیرم برای همبستگی و توسعه فوتبال آسیا تلاش خواهم كرد.

**1584**1440





:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: