احتمال اختصاص دو سهمیه پارالمپیك به پینگ پنگ جانبازان و معلولین ایران
نوشته شده توسط : swot

'مهدی آرمند' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا در اصفهان افزود: ورزشكاران جانباز و معلول كشورمان در مسابقات پینگ پنگ انتخابی پارالمپیك كه دوماه قبل در 'هنگ كنگ' برگزار شد، نتوانستند سهمیه ای كسب كنند.

وی اضافه كرد: تلاش ورزشكاران جانباز و معلول كشورمان در این مسابقات موجب شد تا رنكینگ جهانی آنها ارتقاء یابد و به همین دلیل اختصاص یك سهمیه به ایران برای شركت در رقابت های پینگ پنگ پارالمپیك 2012 لندن حتمی است.

رییس انجمن پینگ پنگ فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین با بیان اینكه معلوم نیست این سهمیه در بخش مردان یا بانوان به كشورمان اختصاص یابد، گفت: احتمال اینكه سهمیه ایران به دو سهیمه افزایش یابد، زیاد است.

وی كه در حاشیه برگزاری نهمین دوره مسابقات پینگ پنگ جانبازان و معلولین باشگاههای كشور با ایرنا گفت وگو می كرد، سطح برگزاری این مسابقات را مطلوب ارزیابی كرد.

آرمند اظهار داشت:متاسفانه مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر منع شركت های دولتی برای سرمایه گذاری در ورزش حرفه ای، پینگ پنگ جانبازن و معلولان را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: با این مصوبه، تعداد باشگاههایی كه در این رشته فعال بودند از 18 به چهار باشگاه كاهش یافت و باشگاههایی همچون پیام مخابرات ، صنعت گاز سرخس و برق مازندران از سرمایه گذاری در این رشته منع شدند.

وی افزود: فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین كشور نیز برای جلوگیری از افت شدید پینگ پنگ جانبازان و معلولین به هیات های استانی ابلاغ كرد در این رشته تیم داری كنند.

رییس انجمن پینگ پنگ فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین با اشاره به اینكه ورزشهای جانبازان و معلولین رشته های زیادی را تحت پوشش دارد ،گفت:به دلیل كمبود بودجه و اعتبارات هیات های استانی ، امكان سرمایه گذاری هیات های استانی درتمام این رشته ها وجود ندارد.

وی افزود: برای برطرف كردن نیازهای مالی و سرمایه گذاری در ورزشهای جانبازان و معلولین نیازمند كمك و یاری بخش خصوصی و دولتمردان هستیم .

آرمند همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جوانان كشور در سال آینده خبر داد و افزود: نفرات برتر این مسابقات به بازیهای پارآسیایی كه قرار است اسفندماه سال آینده برگزار شود، اعزام می شوند.

به گفته وی، محل برگزاری بازیهای پارآسیایی هنوز مشخص نشده است.

نهمین دوره مسابقات پینگ پنگ جانبازان و معلولین مردان باشگاههای كشور از روز گذشته با حضور 11 تیم در دو بخش نشسته و ایستاده در مجموعه فرهنگی ورزشی 'شهید بهشتی' اصفهان آغاز شد.

7132/1042





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , برلین , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: