پوریا:بدمینتون بازان چهار قاره جهان در تهران حضور دارند
نوشته شده توسط : swot

محمدرضا پوریا روز دوشنبه درنشست خبری با خبرنگاران رسانه های ورزشی اظهار داشت:بیست و دومین دوره رقابتهای بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارك فجر با حضور بدمینتون بازان 26 كشور از چهار قاره آسیا، اروپا ، آفریقا و آمریكا در روزهای 27 تا 30 بهمن ماه جاری در تهران برگزار می شود.

رییس فدراسیون بدمینتون گفت:یكی از افتخارات فدراسیون بدمینتون برگزاری بیست و یك دوره این رقابتها در این ماه است كه در تقویم فدراسیون بین المللی بدمینتون به ثبت رسیده و امسال نیز بیست و دومین دوره آن برگزار می شود.

وی حضور بدمینتون بازان از چهار قاره جهان در این رقابتها را یكی از ویژگیهای این مسابقات دانست كه آنان تلاش دارند با كسب امتیازهای لازم رنكینگ خود را برای حضور در بازیهای المپیك 2012 لندن افزایش دهند.

پوریا گفت:در این دوره از رقابتها بدمینتون بازان كشورهای اندونزی ،تركیه، نروژ، اتریش، هند، فرانسه، پرو، افغانستان، یونان، ژاپن، دانمارك، تركمنستان، آفریقای جنوبی، كانادا، مالزی، اوگاندا، عراق ، مراكش ، مكزیك ، اسلواكی ، نیجریه ، سریلانكا ، سوریه ، آذربایجان ، انگلیس به همراه بدمینتون بازان كشورمان به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت .

رییس فدراسیون بدمینتون گفت : در این دوره از رقابتها به نفرات برتر ( هشت بازیكن انفرادی و چهار تیم اول ) در قسمت مردان و بانوان مبلغ 15 هزار دلار جایزه پرداخت می شود.

رییس فدراسیون بدمینتون گفت : این رقابتها از امتیاز كسب سهمیه بازیهای 2012 لندن برخوردار است و تمامی بازیكنان در این رقابتها تلاش دارند كه با ارائه بازی خوب خود بتوانند رنك خود را فزایش دهند .

پوریا گفت : چهار بدمینتون باز كشورمان دارای رنكینگ مناسب هستند كه كاوه محرابی با داشتن رنك 86 از شرایط بهتری برخوردار است .

وی شرایط برگزاری این دوره از رقابتها را مطلوب برشمرد و اظهار داشت : دكتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و دكتر حمید سجادی معاون وی این فدراسیون را در برگزاری هرچه مطلوبتر این رقابتها مورد حمایت قرار داده است و به عنوان مسوول فدراسیون بدمنیتون از مساعدت آنان تقدیر می نمایم .

رییس فدراسیون بدمینتون در مورد توسعه بدمینتون كشور اظهار داشت : ایجاد مدرسه بدمینتون در استانهای خراسان رضوی ، سمنان ، تهران ، زنجان ، كردستان ، اصفهان و فارس تلاش كرده ایم با شناخت بازیكنان مستعد آنان را زیر چتر حمایتی فدراسیون قرار داده تا این رشته در آینده از پشتوانه لازم در قسمت قهرمانی برخوردار باشد.

پوریا گفت:با اعزام مربیان تیم های ملی به این مدارس و نظارت آنان بركار بازیكنان نوجوان،تلاش می شود آنان در چتر حمایتی فدراسیون قرار گیرد و برنامه ریزی های مناسب جهت رشد آنان فراهم آید.

رییس فدراسیون بدمینتون در پایان در مورد توسعه این رشته ورزشی در بعد همگانی تاكید كرد و اظهار داشت : حضور بازیكنان در مكانهای عمومی بیانگر گرایش نوجوانان و جوانان به این رشته ورزشی است كه امیدوارم فدراسیون در این زمینه نیز گام های خوبی بردارد.

1587**1440





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hamid در تاریخ : 1390/11/24/1 - - گفته است :
سلام بر تو ای جوان
اگه می خواهی ببینی بزرگترین وبلاگ
لوکس بلاگ را بیا که از دستت نره
اگر عضو شوی 3عدد شارژ ایرانسل
2000تومانی میدهیم(اگر برنده ی قره کشی شوی)
وضمنا اگر عضو شوی قالب رایگان برات طراحی میکنم (با انتخاب شما)
هر چه زودتر عضو شوی بهتر است
در ضمن وبلاگ من یک عضو بیشتر نداره
شارژ هارو به صورت ایمیل یا به صورت پیام
خصوصی به وبلاگت میفرستم
اگر دروغ بود بیا تو وبلاگم هر چقدر میخواهی
فوهش بده(به جون خودم دروغ نیست)
قرعه کشی 1اسفند
خداحافظ بر تو ای جوان
2H2.LOXBLOG


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: