180 طرح عمرانی دانشگاه پیام نور به بهره برداری رسید
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مراسم بهره برداری همزمان پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور روز دوشنبه با حضور 'عباس طائب' قائم مقام وزیرعلوم، 'حسن زیاری' رییس و تعدادی از معاونان و مدیران دانشگاه پیام نور به اجرا گذاشته شد.

قائم مقام دانشگاه پیام نور ادامه داد: این طرح های عمرانی در فضایی به مساحت 350 هزار مترمربع با كاربری های آموزشی، فرهنگی و ورزشی احداث شده اند كه استان های فارس، كرمان و اصفهان به ترتیب بیشترین تعداد طرح های مورد افتتاح را دارا هستند.

'سعید حسامی' توضیح داد: از مجموع 180 طرح عمرانی كه در واحدهای دانشگاهی پیام نور به مرحله بهره برداری رسیده اند 124 طرح با وسعتی افزون بر 261 هزار مترمربع، دارای كاربردی آموزشی هستند، 27 طرح با مساحت بیش از 61 هزار مترمربع نیز كاربری ورزشی و 29 طرح با وسعت افزون بر 28 هزار و 600 مترمربع، كاربردی فرهنگی دارند.

به گفته وی، در دو سال اخیر با توجه به رشد چشمگیر ساخت و ساز، میزان فضاهای مفید و دراختیار دانشگاه پیام نور دوبرابر شده و از 711 هزار مترمربع در سال 88 به یك میلیون و 312 هزار مترمربع در سال 90 رسیده است.

این طرح های عمرانی در واحدها و مراكز دانشگاهی پیام نور در استان های اصفهان، البرز، ایلام،آذربایجان شرقی و غربی، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، كردستان، كرمان، كرمانشاه، كهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان و مازندران احداث شده است كه به صورت همزمان افتتاح شدند.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: استرالیا , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: