دشمنان ادیان الهی از بیداری هراسان هستند
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، در بیانیه پایانی چهارمین جشنواره داستان انقلاب آمده است : چهارمین جشنواره انقلاب با جنبش بیداری اسلامی مسلمانان جهان همزمان شده است . این نیروی عظیم دوران‌ساز عاقبت پس از چندین قرن غفلت و خواب ناخواسته اینك به آستانه بیداری رسیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: به رغم تمایلات غارتگران بیداری امت اسلامی امری محتوم و ناگزیر است. دیر یا زود این بیداری مبارك به وقوع خواهد پیوست آنگاه فصل جدیدی در تاریخ اجتماعی و سیاسی جهان شروع می‌شود كه با شرایط موجود متفاوت و حتی متضاد خواهد بود.

این بیانیه می افزاید: اكنون زمین زیرپای مستكبران عالم شروع به لرزیدن كرده است كاخ‌های ستم در حال فرو ریختن است دیر یا زود این لرزش به كاخ سفید آمریكا هم خواهد رسید و ساكنان ‌آن ناگزیر باید اسباب كشی كنند و به غارها و بیغوله‌ها پناه ببرند.

در ادامه این بیانیه به نگاه آرمانی انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی توجه شده و آمده است: نگاه آرمانی در داستان انقلاب، چنین جهانی است جهانی عاری از كدخدایان زورگو و چپاولگر. این انقلاب و دگرگونی جهانی نشانی اسلام را بر پیشانی دارد و با ندای الله اكبر خود را معرفی می‌كند. نظیر آنچه كه 33 سال پیش در كشورمان اتفاق افتاد و حوادث آن هم اكنون دستمایه نویسندگان ایرانی برای نوشتن داستان انقلاب است.

در پایان این بیانیه آمده است: آرزومندیم در سال‌های نه چندان دور شاهد نوشته شدن داستان انقلاب ملت‌های دربند باشیم و جشنواره‌ای با آن شكوه را برگزار كنیم.

چهارمین جشنواره داستان انقلاب عصر امروز در حوزه هنری به كار خود پایان داد.

فراهنگ **1630** 3404





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: