نوشته شده توسط : swot

پزشکان اعتراف کرده اند که آماده جعل مدارک بوده اند تا سقط جنین غیر قانونی انجام پذیرد

وزارت بهداری بریتانیا گفته است که در خصوص سقط جنین توسط پزشکان، تنها بر اساس جنسیت جنین، تحقیق و تفحص خواهد کرد.

اندرو لنزلی، وزیر بهداری بریتانیا، با اعلام این تحقیق و تفحص گفته است که سقط جنین بر اساس جنسیت خلاف قانون و خلاف اخلاق است.

روزنامه دیلی تلگراف امروز پنجشنبه ۲۳ فوریه (۴ اسفند) در گزارش مفصلی از پزشکانی نوشته است که قبول کرده اند جنین های زنان باردار را صرفا به دلیل جنسیت جنین سقط کنند.

این روزنامه از بسیاری از گفتگوهای میان پزشکان و زنان باردار مخفیانه فیلمبرداری کرده است.

دیلی تلگراف همچنین نوشته است که پزشکان اعتراف کرده اند که آماده جعل مدارک بوده اند تا سقط جنین غیر قانونی انجام پذیرد.

این روزنامه گزارشگران خود را همراه زنان باردار به ۹ کلینیک مختلف در بریتانیا فرستاد و در سه مورد پزشکان حاضر شدند که جنین را صرفا به دلیل جنسیت آن سقط کنند.

جمعیت دفاع از کودکان به دنیا نیامده در بریتانیا گفته است که سقط غیر قانونی جنین بر اساس جنسیت آن، نتیجه طبیعی روند نامتعارف دسترسی آسان زنان به امکانات پزشکی برای سقط جنین در بریتانیا است.

آنتونی اوزیمیک، مدیر ارتباطات جمعیت دفاع از کودکان به دنیا نیامده، گفته است که طرفداران گسترش سقط جنین هیچ پاسخی برای این انتقاد که اختیارات مربوط به سقط جنین بیش از حد گسترده هستند، ندارند.

او گفت که دولت باید حمایت های خود را از کلینیک های خصوصی ارائه دهنده امکانات سقط جنین و سازمان های حمایت از گسترش حق سقط جنین قطع کند.

نادین دوریس، یک عضو محافظه کار پارلمان بریتانیا، گفته است که دولت باید برای زنانی که خواستار سقط جنین هستند مشاوران مستقل ارائه دهد.

خانم دوریس همچنین از دولت خواسته است که بر کلینیک های ارائه دهنده امکانات سقط جنین نظارت دقیق تری صورت پذیرد تا اطمینان حاصل شود که آنها در چهارچوب قانون عمل می کنند.





:: برچسب‌ها: برلین , قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: