مردم ایران در 12 اسفند دو فریضه واجب را بجا می آورند
نوشته شده توسط : swot

حجت الاسلام ' سید محمد شاهچراغی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: حضور حداكثری در پای صندوق های رای بركات زیادی را برای نظام مقدس اسلامی ایران بدنبال دارد.

وی خاطرنشان كرد : ایران ام القرای جهان اسلام است و این حضور دشمنان را مایوس و مایه امید انقلابیون منطقه می شود.

وی افزود: حضور در صف های طولانی رای همانند حضور در صفوف نماز جمعه دارای صواب و اجر عظیمی است و موجب تقویت ام القرای جهان اسلام می شود.

شاهچراغی با بیان اینكه تمام نامزدهایی كه توسط شورای نگهبان تایید شده اند صالح هستند افزود: انتخاب اصلح امری عقلایی است و باید در بین خوب ها بهترین ها را انتخاب و روانه خانه ملت كرد.

وی با بیان اینكه معیارهای انتخاب اصلح توسط امام راحل و مقام رهبری تبیین شده است گفت: ستون فقرات مجلس شورای اسلامی ولایتمداری عملی نه زبانی و در شعار ، فتنه ستیزی ، صداقت و امانت داری است.

وی اضافه كرد: كسانی كه وارد مجلس نهم می شوند باید صداقت و امانتداری را تا پایان حفظ كنند و اگر چنین اتفاقی رخ دهد مجلس ششم تكرار نخواهد شد.

وی به نظر سنجی انجام شده در كشور اشاره كرد و گفت: براساس نتایج این نظر سنجی ها بیش از 60 درصد مردم در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا می كنند و این مژده خوبی است.

امام جمعه سمنان گفت: مردم اسلام ، نظام و رهبری را قبول دارند و به توطئه ها و حرف های دشمنان مبنی بر خانه نشینی و رای ندادن گوش نمی دهند.

وی با تبریك سالروز ولادت امام حسن عسگری ( ع ) و عبدالعظیم حسنی به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره كرد و گفت: اولین مدرسه فرزندان ما خانواده و دامن پدران و مادران است.

امام جمعه سمنان تربیت را بسیار سخت و تدریجی خواند و تاكید كرد همانطور كه به فكر پوشاك و تغذیه فرزندان هستیم باید به فكر دین آنها هم باشیم.

599/608/245





:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: