نهمین دوره جایزه ملی بهره‌وری فردا برگزار می‌شود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، بیش از 106سازمان تقاضای خود را برای سطوح مختلف در این دوره از جایزه ارائه كرده‌اند كه پس از ارزیابی توسط 308 ارزیاب، سازمان‌ها و شركت های برتر فردا معرفی می‌شوند.

شایان ذكر است تمام سازمان‌ها با هر نوع فعالیت و ماموریت می‌توانند با استقرار مدل تعالی سازمانی و انجام خودارزیابی در جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی شركت كنند.

سازمان‌های متقاضی شركت در فرآیند جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی در سطوح مختلف می‌توانند تقاضای خود برای حضور در این جایزه را اعلام كنند و سازمان‌هایی كه در مراحل اولیه هستند به سطح 'گواهی تعهد به تعالی' دست می‌یابند.

سازمان یا شركتی كه بتواند بین 300 تا 450 امتیاز را از مجموع یك هزار امتیاز كسب كند به سطح تقدیر نامه برای تعالی دست می‌یابد.

همچنین سازمان یا شركتی كه بین 450 تا 550 امتیاز كسب كند به سطح تندیس بلورین و با كسب امتیاز بین 550 تا 650 به تندیس سیمین می رسد، تندیس زرین نیز به سازمان ها و شركت هایی اعطا می‌شود كه بیش از 650 امتیاز كسب كنند.

یادآور می شود تاكنون فقط یك سازمان توانسته است به تندیس سیمین جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی دست پیدا كند و هنوز هیچ سازمانی نتوانسته موفق به تندیس زرین شود.

بیش از نیمی از شركت كنندگان امسال جایزه ملی بهره وری از بخش خصوصی هستند و بیشترین حضور مربوط به بخش ساخت و تولید است كه این امر بیانگر توجه خاص مدیران این سازمان‌ها و شركت ها به استقرار نظام‌های مدیریت برای ارتقای شاخص های عملكردی و افزایش توان رقابتی آنها است.

همایش نهمین دوره جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی توسط مركز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی هفتم و هشتم اسفندماه جاری برگزار می شود.

اقتصام**3917**1319





:: برچسب‌ها: گل , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: