شور و شوق تبلیغات انتخاباتی و خرید سال نو
نوشته شده توسط : swot

خرید نوروزی همواره مورد توجه بیشتر مردم بوده و به نوعی به عادت با نشاط تبدیل شده است.

امسال شور و نشاط خرید نوروزی به دلیل همزمانی با تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزایش یافته و چهره ای دیگر به شهرها داده است.

گوشه و كنار شهر كه قدم می گذاری، پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس، توجهت را جلب می كند و شاید بیشتر دنبال كسی می گردی كه بشناسی و براساس این شناخت رای دهی، اما چیزی كه تبلیغات این دوره را از دیگر دوره ها متمایز می كند، رعایت اصول شهروندی توسط ستادهای انتخاباتی است، چرا كه بنرها بیشتر در مكانهای اختصاص یافته توسط شهرداری نصب شده و این امر، كار پاكسازی شهر را پس از پایان تبلیغات تسهیل می كند.

ضمن اینكه در آستانه نوروز، مردم در پی تامین مایحتاج خود در ایام عید هستند و همزمانی ایام تبلیغات با ایام آمادگی برای استقبال از بهار طبیعت، موجب هم افزایی شور و حال ملی شده است.

بازار تبریز و خیابانهای تجاری این شهر از جمله تربیت و آبرسان مملو از جمعیتی است كه به دنبال تكمیل سبد خانوار برای نوروز هستند و این تراكم جمعیت فرصتی برای مبلغین انتخاباتی فراهم كرده تا با پخش عكس و بروشورهای تبلیغاتی احتمال پیروزی نامزد مورد نظر خود را افزایش دهند.

در این میان تقویمهای منقش به تصاویر نامزدهای نمایندگی بیشتر طرفدار دارد.

نماز جمعه هفته گذشته تبریز هم حس و حال دیگری داشت، چرا كه فرصتی مناسب برای ستادهای تبلیغاتی فراهم كرده بود تا عمق و دامنه فعالیتهای خود را افزایش دهند.

به هر حال آنچه مهم است حضور حداكثری مردم و انتخاب افراد اصلح است و در این راه هر فعالیت قانونی و در راستای رشد سیاسی افراد جامعه موجه است و مردم ایران هم به خوبی نشان داده اند كه همواره در این گونه آزمون ها موفق و سربلند بوده اند.

استان آذربایجان شرقی با سه میلیون 700 هزار نفر جمعیت و با 20 شهرستان و 13 حوزه انتخابیه دارای 19 كرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوازدهم اسفندماه جاری در كشور برگزار می شود.

7232/587/245





:: برچسب‌ها: کانادا , پاییز , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: