ایران منشاء تحولات دموكراتیك در منطقه بوده است
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، دكتر 'علی لاریجانی' یكشنبه شب درهمایش كانون وكلای دادگستری قم درمجتمع ونوس خاطرنشان كرد: متاسفانه هنوز برخی دیكتاتورهای وابسته و دست نشانده استكبار، بدون اینكه متوجه نقشه های دشمنان در منطقه شوند دنبال بازی های سبك و كوته فكرانه هستند.

وی اظهار داشت: مشكل اصلی دشمنان با ملت ایران، مساله هسته ای نیست بلكه آنها از استقلال ملت ایران نگران هستند و در تحولات منطقه نیز به وضوح مشخص شده كه ستیز اصلی آنها با اراده ملت ها بوده است.

لاریجانی خاطرنشان كرد: آنها به دلیل اینكه ملت ایران را مبدا اصلی حركت های ضد استكباری و پیدایش بیداری اسلامی می دانند، با ما ستیز دارند و امروز نمی توانند استقلال ملت ما، مصر و سایر كشورهای اسلامی را تحمل كنند.

وی با اشاره به نقشه استكبار جهانی برای كشورهای اسلامی رها شده از بند دیكتاتوری، گفت: آنها اكنون دنبال معامله با مصر هستند و شرایط چهارگانه ای را از جمله به رسمیت شناختن پیمان كمپ دیوید و محدود كردن روابط با جمهوری اسلامی ایران برای ملت مصر گذاشته اند كه در صورت عمل به آن، به قول خودشان از صندوق بین المللی پول به انها كمك می كنند.

لاریجانی افزود: قواره ملت مصر بسیار سنگین تر از آن است كه زیر باز این مذاكرات برود.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ملت ایران در پای صندوق های رای با توجه به شرایط ملی، منطقه ای و جهانی بسیار تاثیرگذار است.

لاریجانی گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات می تواند انگیزه كسانی كه دنبال تهدید و محدود كردن كشور ما در عرصه بین الملل هستند، از بین ببرد.

وی اظهار داشت: امروز چشم های بدبینان زیادی به انتخابات ایران دوخته شده و می خواهند ابهت و عظمت ملت ایران را بشكنند، ولی به طور قطع آنان با حضور حماسی ملت، ناكام خواهند ماند، ولی باید بدانیم صلابت ملت ما در مردمسالاری است و نباید تضعیف شود.

7401/ 550/





:: برچسب‌ها: رنگ , قرمز , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: