بازرس ویژه ستاد انتخابات اعتمادسازی را فصل مشترك دولت و مجلس دانست
نوشته شده توسط : swot

'سیف الله مطلبی' روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات خراسان جنوبی در بیرجند افزود: مردم چون نشانه های تحول و خدمتگذاری از سوی خادمان خود را می بینند پای صندوقهای رای حاضر می شوند و گواه این ادعا شركت فعال در 29 انتخاب گذشته طی 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز نیز مسوولان نباید تصور كنند در چند روز باقی مانده تا انتخابات دیگر در خصوص ایجاد فضای انتخاباتی پرشور كاری از دستشان بر نمی آید و باید منتظر نتیجه تلاشهای خود در روز 12 اسفند باشند.

او افزود: تمامی مدیران اجرایی در استانهای كشور و به خصوص آن دسته از مدیرانی كه در حوزه های اقتصادی، صنعتی، كشاورزی و عمرانی فعالیت دارند باید با سفر به دور افتاده ترین نقاط استان مردم را با خدمات دولت آشنا كنند تا از این طریق سطح انگیزش انتخاباتی را افزایش دهند.

بازرس ویژه رییس ستاد انتخابات كشور خطاب به مسوولان خراسان جنوبی نیز گفت: با توجه به اینكه این استان در گروه استانهایی قرار دارد كه میزان مشاركت مردم غالبا زیاد است و با توجه به سطح بالای فرهنگ مردم این خطه باید بگونه ای تلاش كنید كه سطح مشاركت به 100 درصد جمعیت واجد شرایط برسد.

مطلبی افزود: تحقق این ایده آل زمانی محقق می شود كه خراسانیهایی كه خارج از استان خود بسر می برند در روز انتخابات به شهر و زادگاهشان باز گردند و رای خود را در همین خطه به صندوق بریزند كه نتیجه آن افزایش میزان مشاركت مردم بیش از اعلام اولیه جمعیت واجد شرایط اخذ رای خواهد بود.

وی همچنین در تشریح یك نماینده مفید و ایده آل در نظام جمهوری اسلامی گفت: یك نماینده موثر و مثبت اندیش در كنار تعهد به نظام و ولایت فقیه باید ضمن برخورداری از تخصص لازم، استكبارستیز و در برخورد با فتنه ها فعال و پویا باشد.

بازرس ویژه رییس ستاد انتخابات كشور افزود: ایستادگی در مقابل غرب، قاطعیت در كلام و عمل، حامل و حامی گفتمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بودن و ترجیح منافع ملی به منافع شخصی، از دیگر خصوصیات نماینده ای استكه همطراز نظام، انقلاب و مردم ایران می باشد.

666/110





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: