روسیه : همه پرسی قانون اساسی سوریه گام مهمی در حركت به سوی مردمسالاری است
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، در این بیانیه كه روز دوشنبه در پایگاه اینترنتی وزارت خارجه روسیه منتشر شد، آمده است: برپایی همه پرسی قانون اساسی در سوریه نشان داد كه خط مشی دولت برای انجام تحولات در این كشور از حمایت مردمی برخوردار است و نفوذ گروه مخالفان روی مردم بسیار محدود می باشد.

این بیانیه حاكی است: همه پرسی قانون اساسی جدید سوریه همچنین بی اثر بودن تلاش های مخالفان برای تحریم این رویداد سیاسی را اثبات كرد و به طور شفاف نشان داد كه این عده كم شمار اجازه ندارند به شكل خودخوانده از طرف ملت سوریه سخن بگویند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه اضافه شده است: همه پرسی قانون اساسی جدید سوریه در تمامی مناطق این كشور برگزار شد و تلاش مخالفان مسلح در شهر حمص و مناطق پیرامونی آن برای جلوگیری از نمایش اراده ملت نتیجه ای نداد.

در این بیانیه از تمامی طرف های سوری دعوت شده است كه هر چه زودتر خشونت و درگیری را كنار گذاشته و با هدف شركت سازنده در روند اصلاحات و ساخت سوریه جدید با لحاظ منافع تمامی شهروندان آن بدون هیچ پیش شرطی به پشت میز مذاكره بازگردند.

رفراندوم قانون اساسی جدید سوریه امروز برگزار و با رای بیش از 7 میلیون نفر از شهروندان این كشور تایید شد.

روسیه بر خلاف كشورهای غربی و عربی با هر گونه مداخله خارجی در امور داخلی سوریه مخالف بوده و بر لزوم حل و فصل مسایل این كشور از راه های مسالمت آمیز و گفت و گو تاكید دارد.

اروپام/2240**518 ** 1574





:: برچسب‌ها: اتومبیل , جشنواره , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: