حماسه سازان استان كرمانشاه بی صبرانه در انتظار خلق حماسه ای دیگر
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار ایرنا، هر چه به روز انتخابات سرنوشت ساز مجلس در 12 اسفند ماه جاری نزدیك می شویم، ضربان قلب مردم حماسه ساز این دیار كوبنده تر از قبل می شود و اشتیاق آنان برای حضور در پای صندوقهای رای، شكلی وصف ناشدنی به خود می گیرد.

مردمان غیور استان كرمانشاه كه همواره پایبندی خود به نظام را در صحنه های گوناگون به نمایش گذاشته اند بتدریج آماده می شوند تا حماسه بزرگی دیگر در خور نام ' كرمانشاه كهن ' درصفحات پر فراز و نشیب تاریخ ایران زمین به ثبت برسانند.

امروز تمام كرمانشاهیان یكصدا فریاد می زنند: هر كرمانشاهی، یك رای و بطور قطع این شعار را در جمعه پیش رو به عمل در خواهند آورد.

یكی از این افراد كه به گفته خود هنوز سرمست از خاطره شیرین سفر مقام معظم رهبری به كرمانشاه در بیستم مهر ماه امسال است، گفت: كرمانشاهیان هنوز به حماسه استقبال گسترده از رهبر معظم انقلاب به خود می بالند و منتظرند تا در 12 اسفند نیز با خلق حماسه ای دیگر، جهانیان را مبهوت سازند.

' امیرعلی احمدی ' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: من و خانواده ام نیز در آغازین ساعات رای گیری در پای صندوقها حاضر خواهیم شد تا به كاندیدای مورد نظر خود رای دهیم، چرا كه معتقدیم ایرانی آزاده است و برای اثبات این آزادگی باید با دستان خویش سرنوشت آینده كشور و استانش را رقم بزند.

وی با بیان اینكه دشمنان ایران اسلامی مثل همیشه از حضور گسترده ملت ایران در این دوره از انتخابات نیز نگرانند، گفت: با حضور قاطع خود در این انتخابات هر برگ رای را به تیری برای اصابت به قلب دشمنان تبدیل خواهیم كرد.

دیگر شهروند كرمانشاهی نیز اعتقاد دارد كه حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی است.

' پریسا محسنی ' به خبرنگار ایرنا گفت: ایرانیان همواره به انجام وظایف شرعی و قانونی خود پایبند بوده و هستند و این پایبندی خود را بار دیگر در 12 اسفند نشان خواهند داد.

وی ابراز داشت: من و دیگر همشهریانم نیز با حضور گسترده در این انتخابات، سرنوشت استان عزیزیمان را با دستان خود رقم خواهیم زد و به امید خدا نمایندگانی را به مجلس می فرستیم كه موجبات شكوفایی هر چه بیشتر استان محروممان را فراهم كنند.

محسنی اضافه كرد: با تحقق این مهم و اجرای صحیح مصوبات سفر رهبری به كرمانشاه، این استان جنگزده توسعه چشمگیری خواهد یافت و بیشتر عقب ماندگی های آن جبران خواهد شد.

' آرمین پناهی ' كه یك رای اولی كرمانشاهی است، نیز گفت: بی صبرانه منتظرم تا روز انتخابات فرا رسد و برای اولین بار با حضور در پای صندوق رای، بزرگ شدن خودم را احساس كنم.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه من و دوستانم ( كه آنها نیز رای اولی هستند ) قرار گذاشتیم با یكدیگر در شعب اخذ رای حاضر شویم، افزود: از اینكه می توانم در سرنوشت آینده استانم سهیم باشم به خود می بالم.

یك زوج كهنسال كرمانشاهی نیز گفتند: از یك ماه پیش شناسنامه خود را حاضر كردیم تا در انتخابات شركت كنیم.

' زری ویسی' و' علی اكبر مرادی ' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: ما شاهد گذر كشورمان از فراز و نشیب های فراوان در ادوار مختلف بوده ایم و بخوبی می دانیم كه حضور در این انتخابات تا چه اندازه به نفع دوستان و به ضرر دشمنان كشورمان است.

این زوج كرمانشاهی همگان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، تحصیل كرده و بی سواد را به حضور آگاهانه در این انتخابات فرا خواندند.

خلاصه این روزها پای صحبت هر یك از كرمانشاهیان كه می نشینی به انتظار بی صبرانه آنها برای فرا رسیدن روز موعد و مشاركت گسترده آنها در انتخابات نهمین دوره مجلس پی می بری و تنها نتیجه ای كه از صحبتها عایدت می شوی این است كه مردم استان مرزی كرمانشاه به حماسه سازی انسی دیرینه دارند .

در استان دو میلیون نفری كرمانشاه، بیش از یك میلیون و 300 هزار نفر واجد شرایط رای دهی در این دوره از انتخابات هستند.

در این استان تعداد 68 نامزد برای كسب هشت كرسی مجلس نهم به رقابت می پردازند.ك/4

7450/567/





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: