حضور گسترده مردم در انتخابات منجر به انتخاب نمایندگان اصلح می شود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، احمد توكلی عصر روز سه شنبه در مسجد ایمان شهر قشم افزود: هرگونه كوتاهی در این انتخاب می تواند زیان های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

وی ورود افرادی كه دغدغه مردم را ندارند به خانه ملت، یكی از این زیان ها عنوان كرد و یادآور شد: حضور اینگونه افراد در مجلس ضررش قبل از هركس متوجه كسانی است كه از حق خود در انتخاب نمایندگان اصلح استفاده نمی كنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به ستایش از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پرداخت و تصریح كرد: به بركت این انقلاب و با ایثار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، امروز ایران به كشوری مستقل، آزاد و آباد تبدیل شده و اقتدار آن نه تنها در منطقه كه در دنیا زبانزد همه شده است.

توكلی در تشریح ویژگی های یك نماینده اصلح مجلس شورای اسلامی نیز گفت: چنین نماینده ای با استقلال رای و اتكا به تصمیم های كارشناسی شده باید به وضع قوانین متناسب با نیازهای واقعی جامعه و نظارت بر اجرای آنها بپردازد.

به گفته وی یك نماینده اصلح علاوه بر متدین و پاك دست بودن، شجاع نیز باید باشد و خود را نه نماینده یك حوزه خاص كه نماینده كل ملت ایران بداند./ك2

1871/667/





:: برچسب‌ها: بهار , پرنده , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: