جشن نیكوكاری در سراسر كشور هفته آینده برگزار می شود
نوشته شده توسط : swot

' سعید ستاری' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افرود: امسال جشن نیكوكاری با همكاری سازمان دانش آموزی و بسیج در سه روز 17، 18 و 19 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

این مقام مسوول در كمیته امداد امام (ره) با بیان اینكه 17 اسفند ماه به برپایی پایگاه های مدارس و نواخت زنگ نیكوكاری در مدارس سراسر كشور اختصاص دارد، گفت: در این روز، 100 هزار پایگاه مدارس در سراسر كشور، آماده جمع آوری كمك های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و اولیا آنها به خانواده های نیازمند است .

ستاری با یادآوری اینكه امسال بیست و سومین سالگرد برگزاری جشن نیكوكاری خواهد بود، افزود: 18 اسفند ماه نیز به دفاتر و پایگاه های جمع آوری كمك های مردمی كمیته امداد در سطح شهرها و شهرستان های سراسر كشور اختصاص دارد.

معاون توسعه مشاركت های مردمی كمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در روز 18 اسفند ماه، حدود 20 هزار پایگاه جمع آوری كمك های مردمی و دفاتر كمیته امداد در شهرها و شهرستان های سراسر كشور آماده دریافت كمك های مردم خیر و نیكوكار ایرانی خواهند بود.

این مقام مسوول در كمیته امداد یادآور شد: 19 اسفند ماه نیز با هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه و فدراسیون ورزش های همگانی، پایگاه های جمع آوری كمك های مردمی در مصلاهای نماز جمعه سراسر كشور و مسیر های پیاده روی خانوادگی استقرار یافته و كمك های نیكوكاران را جمع آوری می كند.

ستاری ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده، نیكوكار و خیرین می توانند از طریق خودپردازها نیز كمك های نقدی خود را به خانواده های نیازمند برسانند.

معاون مشاركت های مردمی كمیته امداد امام (ره)، كمك های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در جشن نیكوكاری سال گذشته را 18 میلیارد تومان اعلام كرد و گفت: پیش بینی می شود رقم كمك های نقدی و غیر نقدی نیكوكاران در جشن نیكوكاری امسال با افزایش دو و نیم برابری به 40 میلیارد تومان برسد.

اجتمام**9140*





:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: