شركت در انتخابات، فرصتی دیگر برای اعلام وحدت مردم ایران است
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این بیانیه آمده است: حضور آحاد مردم ایران در صحنه های مهم و تاریخ ساز سالیان پس از پیروزی انقلاب و حیات نظام جمهوری اسلامی، تضمینی برای صیانت از نخستین نظام مردم سالار دینی در جهان مادی امروز بوده و انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یكی از بزرگترین و پرشورترین صحنه های این حضور است.

این بیانیه می افزاید: البته در آخرین انتخاباتی كه ملت ایران با مشاركت 85 درصدی خود دشمنان و معاندان این كشور را تسلیم و بی آبرو كرد، نظام سلطه به همراه ایادی و اذناب خود برای تلخ كردن كام مردم و فتنه انگیزی در این دستاورد مهم، تمامی تلاش و ظرفیت های خود را به كار گرفت كه با هوشیاری و بصیرت ملت ایران بار دیگر ناكام ماند. اكنون بار دیگر فرصتی فراهم آمده تا با حضور پرشكوه دیگری، پاسخی مجدد به این برخوردهای خصمانه و تهدیدات علیه ملت ایران بدهیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ضمن دعوت آحاد مردم به شركت در انتخابات دوازدهم اسفند ماه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی كه با حضور همه نگرش های سیاسی، تنوع بسیار خوبی یافته، آن را فرصت دیگری برای اعلام وحدت مردم ایران حول محور دین اسلام، ولایت فقیه، رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیه الله خامنه ای(مدظله العالی) و قانون اساسی می داند. امید است ملت ثابت قدم ایران اسلامی با حضور پرشكوهشان روح امام(ره) و شهدا را شاد و دشمنان قسم خورده این كشور را منكوب نمایند.

فراهنگ ** 1630 ** 1071





:: برچسب‌ها: د , آلمان , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: