نوشته شده توسط : swot

معتمد طایفه بزرگ شهركی در این خصوص به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: مردم در سیستان و بلوچستان پایبند به قوانین جمهوری اسلامی، مبانی اسلام و پیرو خط ولایت فقیه هستند و نسبت به برگزاری انتخابات حساسیت خاصی دارند.

'محمدرضا سردار شهركی' افزود: در سیستان و بلوچستان به لحاظ بافت قومی و مذهبی احزاب نقش كمرنگی در شور مردمی و كسب آرای انتخابات دارند لذا تشكلهای قومی و اجتماعی علمدار این عرصه هستند بطوری كه مردم بر اساس شناخت فردی از كاندید و دیدگاه بزرگان و سران طوایف به وی رای می دهند.

معتمد طایفه شاهوزهی نیز به مردم این استان توصیه كرد بدور از هرگونه تعصبات قومی و مذهبی به نمایندگان منتخب خود برای حضور در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دهند.

'محمدرضا شاهوزهی' افزود: مردم فهیم و غیور سیستان و بلوچستان طی 33 سال گذشته با حضور همیشگی و پرشور در انتخابات مختلف همواره آمادگی خود را برای حضور در صحنه های حمایت از نظام به اثبات رسانده اند.

معتمد طایفه كرد و رییس شورای اسلامی روستای تمین بخش مرزی میرجاوه هم گفت: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان همانگونه كه طی بیش از سه دهه گذشته در سایه وحدت و پیروی از فرامین رهبری حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی و امام راحل بودند از این پس نیز آماده حضور در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی و حمایت از نظام هستند.

'نبی كرد' با بیان اینكه انتظار می رود تاثیر گذاری نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در این دوره از مجلس با داشتن وحدت نظر و دیدگاه مشاركتی بیشتر از گذشته باشد افزود: یكی از انتظارات اصلی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از نمایندگان منتخبشان در مجلس برپایی نشستهای همگانی سالانه و بیان كارنامه عملكردی است.

یكی از معتمدان طایفه شهنوازی نیز گفت: مردم سیستان و بلوچستان از سالهای قبل تاكنون در انتخابات حضور پرشوری داشته اند و به تكلیف خود در این زمینه به واسطه پیروی از منویات بنیانگذار كبیر و رهبر معظم انقلاب عمل كرده اند.

'مراد محمد شهنوازی' افزود: اكنون بینش سیاسی مردم افزایش یافته بگونه ای كه رای هر یك از اعضای خانواده با دیگری متفاوت است، مردم در بحث انتخابات به مساله قومیت و امثال آن توجهی ندارند بلكه كسی را انتخاب می كنند كه از توانمندی لازم برای حل مشكلات برخوردار باشد.

یكی از بزرگان و معتمدان طایفه گمشادزهی نیز گفت: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان همانگونه كه طی بیش از سه دهه گذشته در سایه وحدت و پیروی از فرامین رهبری حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی و امام راحل بودند از این پس نیز آماده حضور در صحنه های مختلف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

'محمدحسین گمشادزهی' افزود: تاكنون بسیاری از مشكلات مردم سیستان و بلوچستان با عملكرد خوب نمایندگان استان در مجلس رفع شده اما هنوز كارهای زیادی باقی مانده كه باید نمایندگان مجلس آتی آنها را انجام دهند.

وی بیان كرد: مردم استان باید در نهمین دوره انتخابات مجلس با انتخابی آگاهانه افرادی را راهی بهارستان كنند كه بهتر از نمایندگان قبلی برای توسعه و آبادانی كشور و استان تلاش كنند.

یكی دیگر از معتمدان طوایف سیستان و بلوچستان نیز گفت: مردم شیعه و سنی این استان بطور قطع حضوری 100 درصدی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

'محمدعلی رحیمی' اظهار داشت: مردم ولایتمدار و غیور سیستان و بلوچستان همواره در عرصه های مختلف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی جزو استانهای برتر بوده اند و بطور قطع در این دوره از انتخابات نیز با حضور پرشور و متحد خود در انتخابات، دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مایوس و ناامید می كنند.

'خداداد نارویی' یكی از معتمدان طایفه نارویی نیز مشاركت مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات را پرشور پیش بینی و بیان كرد: مردم استان ثابت كرده اند كه پیرو خط ولایت و رهبری هستند و همیشه در صحنه انتخابات حماسه آفریده اند و از شعور سیاسی مطلوب در این عرصه برخوردار هستند.

40 نامزد نمایندگی در شش حوزه اصلی انتخابیه سیستان و بلوچستان برای كسب هشت كرسی نمایندگی این استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت می كنند.ك/4

7315/7307/653





:: برچسب‌ها: گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: