گرمای حضور مردم در انتخابات سرمای هوا در همدان را بی اثر كرد
نوشته شده توسط : swot

با آغاز رای گیری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر كشور در همدان از ساعات صبح امروز جنب و جوش چشم گیری در سطح شهر به چشم می خورد و همه آمده اند تا بار دیگر نشان دهند نسبت به كشور و آینده خود بی تفاوت نیستند و با انتخاب نماینده اصلح در این دوره از انتخابات نقش پر رنگی در پیشرفت و آبادانی شهر و كشور به عهده داشته باشند.

گزارش خبرنگاران ایرنا در نقاط مختلف استان همدان حاكی است ،‌همه حوزه های اخذ رای میزبان افرادی هستند كه باحضور هوشیار و مدبرانه خود در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه های دشمنان برای جلوگیری از حضور پرشور در این عرصه را از بین برده اند.

در این ارتباط یك رای اولی در حوزه انتخابیه ورزشگاه تختی همدان به خبرنگار ایرنا گفت: از شور وشوقی كه برای مشاركت در این اتفاق بزرگ دارم ، از همان دقایق اول رای گیری در پای صندوق های رای حضور یافتم.

او كه خود را ' عاطفه دهقانی ' معرفی كرد با بیان گرمی افزود : همه افراد با شركت در انتخابات سرنوشت سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی كشور خود را رقم می زنند.

وی با ابراز خوشحالی از این كه به بلوغ سیاسی رسیده و می تواند در سرنوشت كشور سهیم باشد، گفت:بی تفاوتی مانند مرگ است، من هستم ، پس در انتخابات شركت می كنم تا در سرنوشت كشورم سهیم باشم.

'مریم كاظمی' یك فرهنگی همدانی در حال رای دادن نیز گفت: برگزاری انتخابات در كشور نشان دهنده دمكراسی است كه در این فرآیند مردم بر سرنوشت خود اثر گذار می شوند.

وی افزود: حضور در انتخابات هم حق است و هم تكلیف زیرا موجب می شود كه افراد علاوه بر تعیین سرنوشت خود نظام جمهوری اسلامی را كه یك نظام ارزشی است تقویت و حمایت كنند.

یك كارمند نیز كه با خانواده خود در پای صندوق رای حاضر شده گفت: عشق به ایران اسلامی ، پایبندی به نظام و تبعیت از آرمان های امام راحل ورهبر معظم انقلاب باید ملاك شركت ما در انتخابات باشد.

'صالح بهرامی'افزود: باید همگان برای شركت در انتخابات مجلس نهم به عنوان یك عرصه بسیار مهم كشور اعلام آمادگی كنند تا حضوری جدی و آگاهانه در تاریخ سربلند و سرافراز ایران به ثبت برسد.

یك دانشجوی همدانی نیز هدف خود از شركت در انتخابات را سهیم شدن در آینده كشور دانست و اضافه كرد:حق انتخاب دادن به مردم نمونه بازر مردم سالاری دینی است و این سیره و روش در كمتر جای دنیا وجود دارد بنابراین باید قدر این نعمت را دانست و برای حراست از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا در این انتخابات حضور پرشور داشت.

'حمید رحیمی' افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه حساس بودن این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به پیروی از سخنان رهبری در پای صندوق های رای حضوری موثر داشت.

یك استاد دانشگاه نیز در این رابطه افزود: حضور حداكثری زنان در پای صندوق های رای می تواند الگویی برای زنان مسلمان دیگر كشورها باشد و آنها را تشویق به مجاهدت و دفاع از ارزش های اسلامی در كشور كند.

'مهسا نوروزی'ادامه داد: زنان ایران به عنوان زن مسلمان و الگو در همه عرصه‌ ها نقش پررنگ و متعهدانه ‌ای داشته ‌اند و ظرفیت های قانونی فراوانی نیز برای حضور در جامعه و نقش آفرینی آنها وجود دارد.

وی عنوان كرد: پس از این پیروزی انقلاب اسلامی بانوان كشورمان در تمام عرصه ها درخشیده اند و می توان گفت حضور آنها در انتخابات نشان مشاركت جدی این قشر در عرصه های سیاسی و اجتماعی كشور است.

7530/575/ 640





:: برچسب‌ها: باند ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: