سیدحسن نصرالله: پایداری مقاومت ازایران تافلسطین،قدس را آزاد خواهدكرد
نوشته شده توسط : swot

دبیركل حزب الله لبنان كه ظهر یكشنبه در كنفرانس 'قدس، پایتخت فلسطین، عرب و مسلمانان' در بیروت با حضور چهره های برجسته لبنانی از جمله اخوان المسلمین لبنان و گروههای مختلف فلسطینی سخن می گفت، با اشاره به اینكه بیت المقدس ده ها سال است كه تحت اشغال به سر می برد گفت: این شهر به عنوان پایتخت رژیمی اعلام شده است كه نام ساختگی اسراییل بر آن گذاشته اند.

سید نصر الله گفت: به منظور سیطره بر قدس منطقه را در 'سایس بیكو' تقسیم كردند و جدید ترین طرح آنها، طرح خاورمیانه بزرگ بود كه جنبش های مقاومت آن را ساقط ساختند.

وی ادامه داد: تمامی امت اسلامی در خصوص قدس مسئول اند و همگی افراد این امت در روز قیامت پاسخ گو خواهند بود كه چه كاری برای فلسطین كرده اند.

دبیركل حزب الله گفت: ما نسلی هستیم كه پس از سال 1967 به سن تكلیف رسیدیم؛ بنابر این مسئولیتی در قبال اشغال قدس نداریم اما در خصوص ادامه اشغال آن تا به امروز مسئولیم.

سید نصرالله با تاكید بر اینكه گفت وگو به منظور بازپس گیری بیت المقدس در واقع بی معنا است، گفت: اگر هم فرض كنیم كه گفت وگو جزیی از سرزمین فلسطین را باز گرداند، مطمئنا بیت المقدس جزیی از آن نخواهد بود چرا كه صهیونیست ها آن را بخشی از كیان خود می دانند مخصوصا اینكه غرب به اسراییل التزام و تعهد خاصی داشته و اوباما چند روز پیش از التزام مقدس به اسراییل سخن گفت.

وی افزود: در شرایط كنونی، ما به هدف آزادسازی قدس بیش از گذشته نزدیك هستیم چرا كه ملت فلسطین در طول سالیان گذشته با وجود جنایات گوناگونی كه در حقش انجام شد، ایستادگی كرده و مساله این سرزمین در طول این مدت زنده مانده است.

دبیركل حزب الله با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی كه پشتیبان مطلق مساله فلسطین است گفت: اعلام آخرین جمعه از ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) و همچنین دستاوردهای مقاومت در فلسطین و عراق نقش مهمی در این نزاع ایفا می كنند.

وی ادامه داد: همچنین تحول های بزرگ در عراق و مصر، ضعف داخلی رژیم صهیونیستی، كم رنگ شدن نقش آمریكا، شكست طرح های عادی سازی روابط و آمادگی امت برای مقاومت در طی سالیان گذشته همگی نشان از این دارد كه آزادی قدس بسیار نزدیك است.

سید نصر الله گفت: تمامی شاخص های موجود نشان می دهد كه ما وارد زمان دستیابی به پیروزی ها شده ایم.

دبیركل حزب الله با تاكید بر اینكه در حال حاضر امكان آزادسازی قدس بیشتر از هر زمان دیگر است گفت: بر تمامی امت اسلام واجب و لازم است كه در مسیر آزادسازی قدس به شكل جدی بكوشند.

دبیركل حزب الله افزود: لازم است كه بر روی برنامه هایی كار شود تا از بیت المقدس در مقابل یهودی سازی محافظت شده و این شهر هویت خود را حفظ كند.

خاورم**1030**1369





:: برچسب‌ها: آلمان , باند , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: