مهلت ثبت نام جذب هیات علمی تا 24 اسفند ماه تمدید شد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهلت ثبت نام داوطلبان جذب هیات علمی فراخوان بهمن ماه 90 كه قرار بود امروز(دوشنبه) به پایان برسد تا روز چهارشنبه 24 اسفند ماه تمدید شد.

داوطلبان می توانند تا پایان وقت اداری روز 24 اسفند ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی مركز جذب وزارت علوم به نشانی www.jazb.msrt.ir و با استفاده از شناسه كاربری و رمز عبور خود نسبت به ثبت نام یا ویرایش مشخصات و تعیین یا تغییر اولویت های خود در فراخوان بهمن 90 (پس از پرداخت هزینه ی ثبت نام) اقدام كنند.

براساس اطلاعیه اخیر فراخوان بهمن ماه 90 مركز جذب، با توجه به آنكه برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور نیازهای خود را با تاخیر اعلام كرده اند؛ بنابراین فهرست نهایی نیازهای تمام دانشگاه ها در صفحه اول سایت مركز جذب اعضای هیات علمی در دسترس قرار گرفته و داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه كامل اعلام نیازها درصورت برخورداری از شرایط لازم، نسبت به تعیین اولویت های خود اقدام كنند.

هر داوطلب حداكثر برای انتخاب سه اولویت در سامانه اینترنتی مركز جذب هیات علمی وزارت علوم مجاز است و در این اطلاعیه از متقاضیان عضویت هیات علمی كه یكی از اولویت های خود را دانشگاه پیام نور انتخاب كرده اند خواسته شده تا به سایت این دانشگاه به نشانی http://pnu.ac.ir/Portal/Home مراجعه كرده و اطلاعات خواسته شده را به منظور بررسی اولیه وارد كنند.

براساس مصوبات مركز جذب، متقاضیان بورس تحصیلی و جذب هیات علمی فراخوان سراسری قبلی و شهریور و بهمن 89 و شهریور 90 كه در سایت جذب ثبت نام كرده اما تاكنون توسط دانشگاه ها و موسسات عالی تعیین تكلیف قطعی نشده اند برای سیر مراحل جذب خود باید در فراخوان سراسری بهمن 90، ثبت جدید انجام دهند اما كسانی كه مراحل جذب آنان در دانشگاه ها به پایان رسیده و یا احكام موقت یكساله برای آنها صادر شده است، نیازی به ثبت نام ندارند.

برمبنای آخرین آمار ارائه شده از سوی مركز جذب وزارت علوم، تاكنون بیش از 16 هزار و 600 اعلام نیاز به استخدام و جذب هیات علمی از سوی 98 دانشگاه دولتی، 144 موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی، 50 مركز وابسته به دستگاه های اجرایی و همچنین دانشگاه پیام نور در پایگاه اینترنتی مركز جذب به نشانی www.jazb.msrt.ir بارگذاری شده است.

از مجموع نیازهای اعلام شده به جذب هیات علمی، 10 هزار و 698 مورد مربوط به دانشگاه های دولتی، دو هزار و 813 مورد مربوط به موسسات غیرانتفاعی، دو هزار و 566 مورد مربوط به دستگاه های اجرایی و 525 مورد نیز مربوط به دانشگاه پیام نور است.

فراهنگ ** 1055 ** 1071





:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: