باشگاه صنعت ساری به حكم كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض كرد
نوشته شده توسط : swot

مسوول روابط عمومی باشگاه صنعت ساری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : امیدواریم كمیته انضباطی فدراسیون با بررسی دقیق تر این مورد ، رای بی طرفانه و مناسب تری را صادر كند.

' علیرضا اقبالی ' ‌افزود : آماده نبودن مدارك تیم صنعت در ابتدای شروع لیگ موجب شد نتوانیم زمینه برگزاری بازی در هفته اول را فراهم كنیم ، اما با توجه به تلاش های صورت گرفته مسوولان ، موفق به رفع كامل مشكلات و برگزاری بازی در هفته دوم شدیم.

وی بیان داشت : كمیته انضباطی فدراسیون پس از اطلاع از مشكلات تیم صنعت ، حكم به برگزاری مجدد این دیدار داده بود ، اما پس از حاضر نشدن تیم سایپا شمال در زمان مقرر ، شاهد صدور حكم جدید مبنی بر بازنده شدن تیم صنعت هستیم.

مسوول روابط عمومی باشگاه صنعت ساری گفت : به طور یقین مدارك ارائه شده تیم صنعت مورد قبول مسوولان كمیته انضباطی بود كه آن ها را راضی به برگزاری مجدد این بازی كرد ، اما مشخص نیست چرا نظر اعضای این كمیته تغییر كرد و تیم صنعت را بازنده این دیدار اعلام كردند.

وی افزود : در روز برگزاری مجدد این مسابقه ، تماشاگران زیادی مسافت 15 كیلومتری ساری تا ورزشگاه شهدا را پیمودند ، اما به دلیل حاضر نشدن تیم سایپا شمال ، دست خالی به خانه ها بازگشتند.

دیدار تیم های فوتبال صنعت ساری و سایپا شمال قائمشهر در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال كشور به دلیل مشكلات تیم صنعت برگزار نشده بود.

تیم صنعت در پایان هفته بیست و یكم لیگ دسته اول فوتبال كشور با 18 امتیاز در رده دوازدهم گروه اول این رقابت ها قرار دارد .ك/3

7331/1654/506





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: