برنامه های'مرتضوی'برای تصدی سازمان تامین اجتماعی ،كمیسیون اجتماعی مجلس را قانع كرد
نوشته شده توسط : swot

'هادی مقدسی ' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه مشترك امروز نمایندگان مجلس و گزینه دولت برای تصدی پست سازمان تامین اجتماعی افزود:در این جلسه سعید مرتضوی به ارایه برنامه های خود پرداخت كه به دلیل میزان اشرافیت و مطالعات صورت گرفته در مورد این سازمان، نظر نمایندگان مجلس در كمیسیون اجتماعی جلب شد .

وی استفاده از توانمندیهای فنی در سازمان تامین اجتماعی را از جمله برنامه های ارایه شده از سوی مرتضوی اعلام و خاطر نشان كرد:ارایه برنامه هایی مبنی بر استفاده از بازوهای مشورتی به رغم عدم تجربه مدیریتی در سازمان تامین اجتماعی نشانگر آن است كه وی توانایی اداره این سازمان مهم اقتصادی را داشته باشد .

نایب رییس اول كمیسیون اجتماعی مجلس لزوم ارتقای در آمد ها و ضرورت فاصله دادن این سازمان از خط قرمزی كه در آن بسر می برد را از دیگر موارد مهم برای تكیه زدن به ریاست سازمان تامین اجتماعی اعلام كرد و گفت: برنامه ارایه شده از سوی گزینه دولت برای تصدی سازمان تامین اجتماعی نشان دهنده اشراف كامل وی بر این سازمان است .

مقدسی به برنامه های ارایه شده مرتضوی در مورد چشم انداز آینده سازمان اشاره كرد و افزود:به نظر می رسد با استفاده از تیم های كارشناسی برای اداره سازمان تامین اجتماعی مشكلات این سازمان رفع شود .

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: سان ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: