فیفا نتیجه دیدار امارات و عراق را تغییر داد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا ، خبرگزاری ' د پ آ ' آلمان روز چهارشنبه نوشت: در این دیدار كه 27 نوامبر در امارات برگزار شده بود تیم عراق موفق شد با گل های 'مهند عبدالرحمن ' و ' نبیل صالح ' به پیروزی برسد.

'یوسف السركال' رییس موقت فدراسیون فوتبال امارات در این باره اظهارداشت: این فدراسیون نامه ای را از فیفا دریافت كرده است كه براساس آن تیم امارات به دلیل استفاده تیم عراق از یك بازیكن محروم به نام 'فیصل جاسم ' ، سه بر صفر برنده اعلام شده است.

در همین حال فدراسیون فوتبال عراق نیز با ابراز تاسف از این موضوع اعلام كرد كه كمیته تحقیق در این خصوص تشكیل می دهد و مقصرین این اتفاق را در كنفرانس خبری اعلام خواهد كرد.

این خبر در حالی از سوی اماراتی ها رسانه ای شد كه به تایید فیفا و فدراسیون فوتبال عراق نیز رسید.

عراق پس از شكست یك بر صفر در دیدار برگشت ( روز یكشنبه جاری در دوحه برگزار شد ) از امارات به فیفا شكایت كرد.

عراقی ها به دلیل آنكه سن یكی از بازیكنان تیم امارات به نام 'احمد علی' زننده گل دیدار برگشت را برای بازی در تیم المپیك امارات قانونی نمی دانستند به فیفا شكایت كردند.

در همین حال فدراسیون فوتبال امارات سن بازیكن یاد شده را برای بازی در تیم المپیك این كشور قانونی دانست و اعلام كرد: این بازیكن متولد 28 ژانویه 1990 است و سابقه بازی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جهان در سالهای 2008 و 2009 را دارد و برای تیم امارات در بازیهای آسیایی 2010 نیز بازی كرده است.

7132**1553





:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: