بارسا برای صعود مقتدرانه حریف آلمانی خود را در هم كوبید
نوشته شده توسط : swot

این دیدار یك پیروز بزرگ دیگر نیز داشت و آن لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان بود كه به نخستین بازیكنی تبدیل شد كه در یك بازی لیگ قهرمانان اروپا پنج گل به ثمر رساند.

بارسلونا كه در دور رفت لوركوزن را در خانه اش با نتیجه سه بر یك مغلوب كرده بود در مجموع با كسب یك پیروزی 10 بر دو ، حریف خود را تحقیر كرد.

مسی كه تا كنون 12 گل در هفت دیدار این فصل لیگ قهرمانان به ثمر رسانده در پایان بازی گفت :' من خوشحالم چرا كه زدن پنج گل در یك دیدار فوق العاده و عالی است . اما مهمترین موضوع پیروزی در دیدار امشب و صعود به مرحله یك چهارم نهایی بود.'

وی افزود: 'اكنون مهم نیست كه حریف ما چه تیمی است چون در مرحله بعد تمام حریفان قوی هستند.'

مسی پیش از وقت استراحت بین دو نیمه دو گل زد و بعداز آن نیز سه بار دیگر دروازه لوركوزن را باز كرد. ' كریستین تلو ' بازیكن جوان بارسا نیز دو گل دیگر این دیدار را به ثمر رساند.

سس فابرگاس هم تیمی مسی نیز ضمن ستایش از یار آرژانتینی خود گفت :' چیزی جز این نمی توان از لئو انتظار داشت . وی بزرگترین بازیكن تاریخ است و ما هرگز كسی را در حد و اندازه وی سراغ نداریم . '

روبین بوت سرمربی لوركوزن پیش از شروع بازی گفته بود كه بازیكنانش برای لذت بردن از فوتبال پا به میدان ورزشگاه نیو كمپ خواهد گذاشت و فشاری زیادی بر عضلات خود وارد نخواهند كرد.

مترجمام 1403 ** 1574





:: برچسب‌ها: ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: