تحریم ها به نفع جمهوری اسلامی است
نوشته شده توسط : swot

ایشان تصریح كردند: امروز غربي‌ها درمسایل اقتصادي دچار ضعفند، در مسایل سیاسي دچار ضعفند، در تصمیمات بین‌المللي دچار ضعفند؛ از جمله همین تصمیم به تحریم ما. اینها خواستند در واقع جمهوري اسلامي را، ملت ایران را به خاطر اسلام مجازات كنند.

تهدید كردند: تحریم هاي فلج‌كننده، تحریم هاي دردآور! هي گفتند، گفتند. این تحریم ها از دو جهت به نفع ماست. اولاً وقتي ما تحریم بشویم، به استعداد و ظرفیت داخلي رو مي‌آوریم، از داخل رشد می كنیم، همچنان كه در این 30 سال این مساله اتفاق افتاده است.

اگر در زمینه سلاح تحریم نمی شدیم، امروز این پیشرفت هاي عجیب را نداشتیم. اگر در قضیه‌ اتمي، اینها نیروگاه بوشهر را خودشان ساخته بودند، ما درغني‌سازي پیشرفت نمی كردیم. اگر درهاي علم را به روي ما نبسته بودند، ما در سلول هاي بنیادي و هوافضا و فرستادن ماهواره به آسمان، به اینجاها نمی رسیدیم.

پس هرچه ما را تحریم می كنند، ما به ظرفیت داخلي خودمان متوجه می شویم و رو مي‌آوریم و این ظرفیت و استعداد روزبه ‌روز مثل چشمه‌ جوشاني شكوفا می شود. پس این تحریم به نفع ماست.

جهت دومي كه این تحریم ها به نفع ماست، این است كه این ها همین طور مرتبا در تبلیغاتشان می گویند ما این تحریم ها را می خواهیم بر ایران اعمال كنیم تا ایران را وادار به عقب‌نشیني كنیم. حالا مثلا در قضیه‌ هسته‌اي. پس همه‌ دنیا فهمیدند كه این تحریم ها براي فشار بر ایران، براي عقب‌نشیني در قضیه‌ هسته‌اي و قضایاي دیگر است.

خب، وقتي ما عقب‌نشیني نكردیم، چه اتفاقي مي‌افتد؟ این تحریم ها براي این است كه ایران را وادار به عقب‌نشیني كنند، ایران هم كه عقب‌نشیني نخواهد كرد. نتیجه این می شود كه هیبت غرب و هیبت تهدیدهاي غرب در چشم این ملت هاي منطقه كه قیام كردند، می شكند و عزت ملت ایران و قدرت ملت ایران در چشم این ها زیاد می شود و این به نفع ماست.

بنابراین، این تحریم ها براي ضربه زدن به ماست، اما از این دو جهتي كه عرض كردم، در واقع خدمت به ماست.

** بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران در چهاردهم بهمن سال 1390

فراهنگ ** 1003 **1580





:: برچسب‌ها: رودخانه , زنده , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: