نوشته شده توسط : swot

'حمیدرضا حاجی بابایی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در بودجه پیشنهادی سال 91 اعتبار عمرانی آموزش و پرورش در بخش ملی از حدود 1 هزار میلیارد تومان به حدود 1 هزار و 300 میلیارد تومان افزایش داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: این رقم با اعتبارات استانی به 1 هزار و 700 تا 1 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش تصریح كرد بودجه نظام تعلیم و تربیت در سال آینده با ردیف های جدیدی كه تحت عنوان تحول بنیادین و فناوری در مدرسه بوجود آمده است در مجموع قابل قبول است.

** سبد كالای كاركنان دولت به فرهنگیان تعلق می گیرد

حاجی بابایی در مورد تسهیلاتی كه در ایام نوروز برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است، خاطر نشان كرد هر سال در ایام نوروز و تابستان تسهیلاتی برای رفاه فرهنگیان در نظر گرفته می شود كه سعی كردیم در دو سال اخیر آن را تقویت و در سراسر كشور اجرا كنیم.

وی با یادآوری اینكه باید بتوانیم از امكانات آموزش و پرورش برای رفاه فرهنگیان در تعطیلات نوروز و تابستان استفاده بهینه كنیم، اضافه كرد: مدیران كل آموزش و پرورش در استان ها كمك های شایانی در این زمینه داشتند و این برنامه ها تاكنون به نحو مطلوب شكل گرفته و دنبال می شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره توزیع سبد كالا در میان فرهنگیان گفت: سبد كالای نوروزی كاركنان دولت به فرهنگیان نیز تعلق می گیرد.

اجتمام ** 1788 **1569**





:: برچسب‌ها: کانادا , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: