سلطانی:قهرمان شطرنج ایران در قزوین مشخص می شود
نوشته شده توسط : swot

'مهرداد سلطانی' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تصمیم فدراسیون شطرنج دیدار تعیین قهرمانی كشور بین دو شطرنج باز یاد شده كه در مسابقات بین المللی سردار آزادگان حضور دارند بلافاصله پس از پایان این رقابت ها در قزوین برگزار می شود.

وی یادآور شد: بر اساس آیین نامه مسابقات قهرمانی كشور در صورت هم امتیاز شدن نفرات برتر در این رقابت ها، این شطرنج بازان در دو مسابقه 25 دقیقه ای به مصاف یكدیگر رفته و قهرمان را تعیین می كنند.

دبیر هیات شطرنج استان قزوین، با اشاره به میزبانی رقابت های بین المللی جام سردار آزادگان كه هم اكنون جریان دارد، گفت: انجام این مسابقات قزوین را در شطرنج كشور مطرح كرده و در ارتقای سطح فنی و انگیزه شطرنج بازان استان بسیار موثر بوده است.

سلطانی با اشاره به حضور تیم هیات شطرنج قزوین امسال در رقابت های لیگ برتر، افزود: شطرنج قزوین با برخورداری از استعدادهای خوب و توانا بتدریج جایگاه خوبی در بین این رشته بین استان های كشور كسب می كند.

وی، در پایان از برگزاری یك دوره شطرنج برق آسا با حضور شطرنج بازان قزوینی و شركت كنندگان جام بین المللی سردار آزادگان خبرداد و یادآور شد: در این مسابقات شطرنج بازان در وقت پنج دقیقه ای روبروی یكدیگر قرار می گیرند.

مسابقات بین المللی شطرنح جام سردار آزادگان یادواره مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اكبر ابوترابی' كه از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است در 11 دور به روش سوییسی دنبال می شود و تا 25 اسفند ماه در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر جریان خواهد داشت.

7392/616





:: برچسب‌ها: پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: