23 هزار داوطلب برای عضویت هیات علمی دانشگاه ها ثبت نام كردند
نوشته شده توسط : swot

'محمدرضا مردانی' روز چهارشنبه بعد از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان مركز جذب هیات علمی به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: درمهلت تعیین شده، 23 هزار نفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی مركز جذب به نشانی www.jazb.msrt.ir تقاضانامه الكترونیكی ثبت نام را تكمیل كرده اند.

وی با بیان اینكه تا امروز نزدیك به 18 هزار نفر از ثبت نام كنندگان در سامانه جذب، تعیین اولویت های خود را انجام داده‌اند؛ گفت: ملاك اصلی برای شمار متقاضیان به تعیین اولویت از سوی آنها بستگی دارد و آمار نهایی پس از زمان تعیین اولویت متقاضیان اعلام خواهد شد.

مردانی تاكید كرد: به منظور مساعدت به متقاضیانی كه هنوز برای تعیین اولویت خود اقدام نكرده‌اند ترتیبی داده شده تا این داوطلبان بتوانند از فردا، 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه 91 با مراجعه به پایگاه اینترنتی مركز جذب، اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی خود را ویرایش كرده و یا برای تعیین یا تغییر اولویت‌های انتخابی خود اقدام كرده و آنها را قطعی كنند.

به گفته وی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراكز وابسته به دستگاه های اجرایی در فراخوان نوبت بهمن ماه 90 برای جذب 15 هزار عضو هیات علمی اعلام نیاز كرده اند.

رییس مركز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم خاطرنشان كرد: هر داوطلب می تواند در صورت برخورداری از شرایط لازم، سه اولویت در سامانه مركز جذب انتخاب كند اما تسهیلاتی برای افراد تحت پوشش بنیاد علمی نخبگان درنظر گرفته شده تا بتوانند یك انتخاب اضافه تر داشته باشند و دو اولویت آموزشی و دو اولویت پژوهشی انتخاب كنند.

براساس ضوابط مركز جذب، متقاضیان عضویت هیات علمی كه یكی از اولویت های خود را دانشگاه پیام نور انتخاب كرده اند نیز ضرورت دارد به سایت این دانشگاه به نشانی http://pnu.ac.ir/Portal/Home مراجعه كرده و اطلاعات خواسته شده را به منظور بررسی اولیه وارد كنند.

متقاضیان بورس تحصیلی و جذب هیات علمی فراخوان سراسری قبلی و شهریور و بهمن 89 و شهریور 90 كه در سایت جذب ثبت نام كرده اما تاكنون توسط دانشگاه ها و موسسات عالی تعیین تكلیف قطعی نشده اند برای سیر مراحل جذب خود باید در فراخوان سراسری بهمن 90، ثبت جدید انجام دهند اما كسانی كه مراحل جذب آنان در دانشگاه ها به پایان رسیده و یا احكام موقت یكساله برای آنها صادر شده است، نیازی به ثبت نام ندارند.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , نیویورک شهرستان , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: