سال 91 سالی كم نظیر در زمینه افتتاح پروزه های بیمارستانی خواهد بود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'محمدجعفر علیزاده' روزچهارشنبه در مراسم كلنگ زنی پروژه ملی بیمارستان جایگزین شهدای تجریش افزود: مقرر شده تا بیش از 59 بیمارستان از ابتدا تا پایان سال 91 افتتاح شود كه پنج بیمارستان بزرگ از جمله این مراكز درمانی خواهند بود.

وی با بیان اینكه بیمارستان‌هایی در شهرهای گرگان، بوشهر، خرم آباد، سمنان، دامغان و گنبد درحال تجهیز است، گفت: 20 بیمارستان كوچك نیز تجهیز شده و سال آینده افتتاح می‌شوند.

معاون وزیر مسكن گفت: تجهیز 59 بیمارستان حدود هشت میلیارد تومان هزینه خواهد داشت وچنانچه نقدینگی تامین شود این بیمارستان‌ها به بهره برداری می رسند.

علیزاده در باره فعالیت های انجام شده برای ساخت بیمارستان جایگزین شهدای تجریش گفت: تلاش‌های زیادی برای اخذ مجوزها و بهینه كردن طراحی برای آغاز ساخت بیمارستان جدید شهدای تجریش انجام شده است .

وی ادامه داد: این بیمارستان متناسب با نیازهای روز طراحی شده و دارای بیش از 14 اتاق عمل، یك سالن اجتماعات 430 نفره است و در 13 طبقه ساخته می‌شود.

علیزاده گفت: امیدواریم مراحل ساخت این بیمارستان با سرعت پیش برود ، به این منظور كمیته‌ كاری تشكیل شد تا به جز منابع دولتی، منابع مالی دیگری برای ساخت بیمارستان جایگزین شهدای تجریش تامین شود.

وی با بیان اینكه این بیمارستان سال 95 به بهره برداری می رسد، تصریح كرد: در صورت تامین نقدینگی زودتراز زمان اعلام شده به بهره برداری می رسد.

به گفته معاون وزیرراه وشهرسازی ، دولت های نهم و دهم تلاش زیادی در زمینه بیمارستان سازی كرده اند به گونه‌ای كه تنها ساختمان 22 هزار تخت بیمارستانی توسط این وزارتخانه ساخته می شود.

اجتمام**9105**1601





:: برچسب‌ها: اتومبیل , رنگ , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: