یك مقام چینی بر رشد گردشگری با ایران تاكید كرد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، 'منصور آیرم ' ،سرپرست سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای روز شنبه با ' جوئو شو' (Zhou Xu ) قائم مقام توریسم استان جیانگسو در مورد گسترش روابط دو جانبه دیدار و گفت وگو كرد.

قائم مقام توریسم جیانگسو ضمن استقبال از رشد مناسبات گردشگری با ایران از اطلاع رسانی متقابل بمنظور بسط و توسعه مناسبات و سفر به ایران جهت آشنایی با صنعت گردشگری كشورمان استقبال كرد.

وی اظهار داشت ، در حال حاضر بیشتر گردشگران تجاری عازم ایران هستند و لذا بایستی تلاش بیشتری برای اطلاع رسانی و جذب گردشگران چینی انجام پذیرد.

سرپرست سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای نیز با اشاره به ضرورت رشد همه جانبه روابط فیمابین كشورمان و استان جیانگسو ، خواستار بسط و توسعه مناسبات گردشگری فیمابین در چارچوب رشد جامع مناسبات میان دو طرف شد.

آیرم با اشاره به انتخاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان یكی از مقاصد گردشگری چین در سال 2011 ، خواستار تحرك بیشتر طرفین برای افزایش مبادلات گردشگری میان استان جیانگسو و ایران شد.

وی همچنین آمادگی نمایندگی ایران در شانگهای را برای اطلاع رسانی متقابل از جذابیت های گردشگری استان جیانگسو و ارسال نرم افزارها و سخت افزارهای گردشگری ایران به این استان جهت انعكاس جذابیت های گردشگری اعلام كرد.

استان جیانگسو در شرق چین و در مجاورت دریای زرد واقع شده است.

این استان با 75 میلون نفر جمعیت و 102/600 كیلو متر مربع وسعت چهارمین شهر توسعه یافته چین محسوب می شود.

این استان با قدمتی بالغ بر 600 سال ، از نمودهای توسعه یافتگی برخوردار بوده بگونه ای كه احداث پل های هوایی، برجهای بلند مرتبه و حضور فعال شركت های معتبر خارجی در بخش نرم افزاری و سخت افزار كاملا مشهود بود .

حجم تجارت خارجی استان جیانگسو 26/31 میلیارد دلار بوده كه از این مقدار 31/18 میلیارد دلار سهم صادرات و 95/12 میلیارد دلار سهم واردات است .

آساق ** 275**





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: